بازدید 10428
۱

برای نجات «هستی» دعا کنیم

کد خبر: ۶۳۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 01 November 2016
مرد «شیشه»ای که پس از مصرف مواد مخدر دچار توهم جنون‌آوری شده بود، نوزاد 4 ماهه‌اش را بر زمین کوبید. اما دختر کوچولو که از 13روز قبل به علت ضربه مغزی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری است شرایط وخیمی دارد. پزشکان نیز امید چندانی به زنده بودنش ندارند.
 
به گزارش ایران، این کودک شیرخواره که «هستی» نام دارد تاکنون 2 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و پزشکان اعلام کرده‌اند حالا دیگر باید برای زنده ماندنش دعا کرد.
 
«هستی» به این خاطر که مادرش مصرف‌کننده مواد مخدر بوده، معتاد شده و روند ترک اعتیادش هم طی نشده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد، این نوزاد تحت آزار و اذیت والدین معتادش قرار داشته و اکنون به علت ضربه مغزی شرایط وخیمی دارد.
 
به گزارش پلیس، والدین «هستی» پس از رساندن او به بیمارستان متواری شده‌اند و هیچ نشانی هم از خود باقی نگذاشته‌اند.قرار است این نوزاد شکنجه شده در صورت بهبودی کامل و ترخیص از بیمارستان، به سازمان بهزیستی کشور سپرده شود.الناز زارعی، مددکار مؤسسه خیریه مهرآفرین در این باره به «میزان» گفت: 13 روز پیش پدر و مادر معتادی، نوزادشان را به بیمارستان امام حسین(ع) اصفهان منتقل کرده و اعلام کردند که او از یک بلندی پرتاب شده است.اما مددکاران بیمارستان پس از بررسی اظهارات پدر و مادر نوزاد، متوجه شدند که نوزاد 4 ماهه از سوی پدرش به زمین کوبیده و پس از آن ضربه مغزی شده است.
 
این مددکار اجتماعی با اشاره به اعتیاد پدر و مادر نوزاد 4 ماهه گفت: متأسفانه پس از آزمایش‌های انجام شده مشخص شد نوزاد 4 ماهه نیز معتاد است.
 
وی اظهار داشت: «هستی» اکنون در شرایط چندان مساعدی نیست و پس از بستری شدنش، پزشکان تاکنون 2 بار این نوزاد را تحت عمل جراحی قرار داده‌اند.این مددکار اجتماعی با اشاره به متواری شدن پدر و مادر نوزاد گفت: پدر و مادر هستی پس از اینکه او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، با ارائه آدرس و شماره تلفن جعلی، از محل متواری شده و فرزندشان رابه حال خود رها کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عمر دست خداست. ولی زنده بمونه که چی بشه؟؟؟؟ کس و کار یا خانواده ای که نداره و در نهایت در 15 سالگی مثل مادرش تن فروش مافنگی خواهد شد. شاید برایش بهتر باشد که نباشد تا روزهای سخت روزگار را ببیند.... !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان