بازدید 1889

بني‌اسد يا قاسمي؛ يكي بايد برود

نظر افشين داوري، مدير كل تربيت بدني خراسان رضوي هم اين است كه اين باشگاه هر چه سريعتر از نظر مديريتي به ثبات برسد اما در مورد هيچ كدام از آقايان بني‌اسد و قاسمي موضع‌گيري نمي‌كنيم.
کد خبر: ۶۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۹ 11 September 2009
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: از ميان "بني‌اسد" يا "قاسمي" به طور حتم يكي بايد باشگاه ابومسلم را ترك كند.

سيد هاشم حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص وضعيت اخير باشگاه ابومسلم و اختلاف مديران اين باشگاه گفت: اختلافات مديريتي در باشگاه ابومسلم به نفع فوتبال مشهد و تيم ابومسلم نيست و ما شديدا پيگير مسايل اين باشگاه هستيم و معتقديم يكي از اين مديران بايد ابومسلم را ترك كند.

وي تاكيد كرد: نظر افشين داوري، مدير كل تربيت بدني خراسان رضوي هم اين است كه اين باشگاه هر چه سريعتر از نظر مديريتي به ثبات برسد اما در مورد هيچ كدام از آقايان بني‌اسد و قاسمي موضع‌گيري نمي‌كنيم.

رييس هيات فوتبال خراسان رضوي با بيان اينكه به صورت فردي با هر يك از آنها جلسه گذاشته‌ايم، افزود: بني‌اسد و قاسمي بايد وضعيت‌شان را مشخص كنند تا باشگاه ابومسلم به يك وحدت مديريتي برسد.

حسيني در خصوص وضعيت باشگاه پيام خراسان رضوي نيز، عنوان كرد: خوشبختانه باشگاه پيام در حال حاضر كار خودش را مي‌كند و زير نظر صلاحي اداره مي‌شود و هيات فوتبال خراسان رضوي هم به طور كامل روي فعاليت‌هاي اين باشگاه نظارت دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان