بازدید 2199

مربی تیم ملی بسکتبال به آمریکا نرسید

مهران حاتمی قرار بود به عنوان بورسیه دانشگاه ایالت دلاور آمریکا در کلاسی تحت عنوان "International Coaching Enrichment Certificate Program" شرکت کند که پیشرفته‌ترین کلاس مربیگری بسکتبال محسوب می شود. وی در پایان این کلاس موفق به اخذ مدرک بین‎المللی تقویت مربیگری می شد.
کد خبر: ۶۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۷ 11 September 2009
مهران حاتمی با وجود موافقت مدیران دانشگاه ایالت "دلاور" آمریکا برای پذیرش وی به عنوان بورسیه، از تحصیل در این دانشگاه و حضور همزمان در کلاس پیشرفته مربیگری بازماند.

به گزارش مهر، مهران حاتمی قرار بود به عنوان بورسیه دانشگاه ایالت دلاور آمریکا در کلاسی تحت عنوان "International Coaching Enrichment Certificate Program" شرکت کند که پیشرفته‌ترین کلاس مربیگری بسکتبال محسوب می شود. وی در پایان این کلاس موفق به اخذ مدرک بین‎المللی تقویت مربیگری می شد.

مرحله نخست و حضوری دوره جدید این کلاس 12 سپتامبر آغاز می‌شود و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت اما مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان به دلیل صادر نشدن ویزا از حضور در این دوره بازماند تا سریال بداقبالی‎های وی ادامه داشته باشد.

مهران حاتمی پیش از این و به دلیل بیماری از همراهی تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی جام ملت‏های مردان آسیا محروم شده بود.

در صورتی که حاتمی موفق به حضور در دوره 45 روزه کلاس مربیگری پیشرفته بسکتبال در دانشگاه دلاور می‎شد، باید بعد از آن به مدت 9 ماه در ایران تحصیلات خود را ادامه می‎داد و سپس برای دفاع از پایان‎نامه خود راهی سوئیس می‎شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل