بازدید 14955

آینده: به هاشمی یا دیگری، وابسته نیستیم

کد خبر: ۶۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۷ 10 September 2009
مدیر سایت آینده با ارسال نامه‌ای به رسانه های حامی دولت از انتشار اخبار كذب درباره انتساب این سایت به فرزندان آیت الله هاشمی انتقاد كرد.

متن این نامه بدین شرح است:

مدیران محترم خبرگزاری‌های فارس و ایرنا، روزنامه‌های كیهان، جوان، ایران و وطن امروز و سایت‌های خبری رجانیوز، جهان و شبكه ایران


با اهدای سلام و آرزوی قبولی طاعات

احتراماً پیرو انتشار مكرر اتهامات بی‌اساس و مطالب غیرواقعی نسبت به سایت خبری «آینده»، كه با وجود تكذیب‌های مكرر شفاهی تداوم یافته است، مطالب زیر جهت اطلاع جنابعالی و درج آن در رسانه محترم اعلام می‌گردد:

1. ادعاهایی مبنی بر انتساب سایت آینده به آقای مهدی هاشمی رفسنجانی یا یكی از فرزندان آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی كاملاً بی‌اساس بوده و خوشبختانه سایت «آینده» از معدود سایت‌های خبری در كشور است كه هویت كلیه مسئولان، نویسندگان آن كاملاً روشن بوده و با حفظ استقلال حرفه‌ای، در جهت رسالت اطلاع‌رسانی گام برداشته است.

اما متأسفانه همكاران رسانه‌ای حامی دولت با وجود اطلاع از ساختار هویت و خاستگاه سایت آینده بر خلاف ضوابط شرعی، قانونی، اخلاقی اقدام به انتشار برخی اتهامات و مطالب كذب در جهت انتساب سایت آینده به چهره‌های سیاسی، اقدام به تخریب نمایند. در حالی كه مكرراً كذب بودن این‌گونه مطالب به اطلاع برخی از این رسانه‌ها رسیده بود.


2. بر خلاف مطالب كذب منتشره، سایت «آینده» از نظر مالی كاملاً مستقل بوده و هیچ‌گونه كمكی از آقای مهدی هاشمی رفسنجانی و یا هر شخص دیگری خارج از مجموعه سایت استفاده نكرده است. و بنده و سایر همكاران سایت آینده تا كنون با آقای مهدی هاشمی ملاقات نداشته‌ایم. نحوه تأمین هزینه‌های سایت، علاوه بر آگهی‌های بازرگانی، كمك‌های همكاران آینده بوده است و از همین‌رو، سایت آینده با مشكلات زیادی در تأمین هزینه‌های خود مواجه است.

3. انتشار اتهام استفاده از امكانات و بودجه‌های خاص در حالی به سایت آینده زده می‌شود كه همزمان با استفاده برخی اتهام‌زنندگان از بودجه‌های میلیاردی و ده‌ها میلیونی و ساختمان و امكانات نهادهای عمومی، سایت آینده در آپارتمانی حدود 60 متری و پرسنلی در حد انگشتان یك دست همراه با مشكلات و محدودیت‌های مالی شدید، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به هر تقدیر در ایام معنوی ماه مبارك رمضان و لیالی قدر، خود و سایر همكاران رسانه‌ای را به رعایت اصول اخلاقی، شرعی و حرفه‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی دعوت می‌كنیم.

با تقدیم احترام

فواد صادقی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار