بازدید 12721

احمدی نژاد: نیروی انتظامی، مشت آهنین

نيروي انتظامي و امنيتي، مشت آهنين ملت ايران در برابر برهم‌زنندگان امنيت است
کد خبر: ۶۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۹ 10 September 2009
دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور كشورمان در بيست و سومين مراسم دانش‌آموختگي و تحليف دانشجويي دانشجويان دانشگاه نيروي انتظامي اظهار داشت: راه ملت ايران روشن و عزم ملت ايران در پيشبرد اهداف خود راسخ است و دشمنان ملت ايران آب در هاون مي‌كوبند. به فضل الهي آينده درخشان از آن ملت ايران و جمهوري اسلامي مظلوم ايران و آرمان‌هاي الهي ملت ايران خواهد بود.

به گزارش ایسنا در ابتداي اين مراسم احمدي‌نژاد با تسليت فرا رسيدن ايام شهادت حضرت علي (ع) اظهار داشت:‌ خداي بزرگ را سپاسگزارم كه در ايام ليالي قدر توفيق حضور در جمع شما سربازان و ياوران ملت ايران و پاسداران ارزش‌هاي الهي و حريم امنيت و صلابت ملت ايران را يافتم. ملت ايران هر روز قله‌هاي جديدي از اقتدار، عظمت و پيشرفت را فتح مي‌كند و در طول اين سي سال يك حركت همه جانبه بالنده، صعودي و پيشرفت توسط ملت ايران پيگيري شده است.

وي با بيان اينكه ملت مومن، مصمم و آرماني ايران همه داشته‌ها و توان خود را براي نيل به اهداف متعالي انقلاب اسلامي در طول اين سي سال به ميدان آورده است، گفت: بدون ترديد حضور بي نظير و تاريخ‌ساز ملت ايران در صحنه‌هاي سرنوشت از جمله در انتخابات رياست‌جمهوري دهم، تراز ملت ايران را در جهان صدها پله بالا برد و زيباترين و پرشورترين صحنه تجسم و اراده يك ملت براي رقم زدن سرنوشت و ساختن آينده به نمايش درآمد.

وي ادامه داد: مردم ايران با حضور خود در اين انتخابات پرشكوه همه حيثيت مستكبران، خودخواهان و تجاوزطلبان را زير سوال بردند. آنها همواره در طول اين سي سال از ملت ما عصباني بودند و امروز عصباني‌تر هستند. آنها ديدند كه يك ملت با توسل به خداوند و در سايه‌سار نظام ولايت فقيه همدل ايستاده و استقلال، آزادگي و عظمت را به بشريت هديه مي‌كنند و اين همان چيزي است كه مرگ سلطه‌گران، اشغالگران و تجاوزطلبان را به ارمغان خواهد آورد. آنها عصباني هستند و هرچه تصميمات ملت ايران بزرگتر و موثرتر باشد دشمنان عصباني‌تر مي‌شوند.

رييس جمهور ادامه داد: دشمنان با طراحي‌هاي پيچيده و خبيث تلاش كردند تا عظمت ملت ايران و شكوه حضور ملت ايران، همبستگي بي نظير ملت ايران و پافشاري ستودني يك ملت بر آرمانهاي انقلاب و راه ولايت را نشانه بروند. آنها امروز دو عنصر بسيار گرانقدر و ارزشمند ملت ايران را نشانه رفته‌اند. اول عزم ملي و همبستگي بي نظير و حضور تاريخي ملت در عرصه‌هاي سرنوشت، آنها در واقع جمهوريت ملت ايران و جمهوريت نظام الهي جمهوري اسلامي را هدف گرفته‌اند. كساني كه ده‌ها سال با شعار دموكراسي و تعيين حق سرنوشت و با استفاده از ثروت و رسانه و فريب قدرت‌، اراده‌هاي خود را به ملت‌ها تحميل مي‌كردند امروز مشاهده كردند كه يك ملت با تمام وجود به صحنه آمده است. هفتاد ميليون انسان پاك و يك‌دل و مصمم به صحنه آمده‌اند و اين چهره‌اي كه از ملت ايران در اين صحنه به نمايش درآمد قطعا افق‌هاي جديدي را پيش روي بشريت خواهد گشود و تمام تئوري‌ها، دروغ پردازي‌هاي نظام سرمايه داري ضد انساني و سلطه سرمايه‌سالارانه بي اخلاق را درهم خواهد شكست. دشمنان تلاش كردند كه با خاك پاشيدن بر چهره خورشيد اين تجلي نوراني ملت ايران را مخدوش كنند.

رييس‌جمهور ادامه داد: عنصر دومي كه دشمنان هدف گرفته‌اند امنيت پايدار، كم نظير و عزت‌آفرين ايران عزيز است. آنها همواره در صدد وارد كردن خدشه به امنيت ايران بوده‌اند و امروز گرچه خودشان نيز مي‌دانند كه دروغ مي‌گويند اما در شيپورهاي تبليغاتي‌شان مي‌دمند كه ايران وارد يك دوران ناپايدار سياسي و امنيتي شده است. البته اين مسئله جزو آرزوهاي آنهاست كه به فضل الهي هيچگاه محقق نمي‌شود.

رييس‌جمهور گفت: آنها خيال مي كردند با بوق‌هاي تبليغاتي، شبهه‌افكني و حركت‌هاي ايذايي در گوشه و كنار مي‌توانند چهره ملت ايران را مخدوش كنند و امنيت الهي و مستقر ملت ايران را لكه‌دار كنند. ولي باز هم اشتباه كردند. البته طراحي‌ها بسيار پيچيده‌تر گسترده‌تر و سرمايه گذاري‌ها بسيار سنگين‌تر است. كمتر سابقه داشته است كه سران مستكبر و استعمارگر در يك موضوع داخلي يك ملت اين‌گونه وارد شوند و اظهار نظر كنند و سعي كنند دخالت و اثر بگذارند. با پررويي و گستاخي، آنها باز هم اشتباه كردند، آنها فكر كردند با طراحي‌هايي در گوشه و كنار مي‌توانند چهره انساني، ايماني، آرماني، مردمي و خدمت‌گزار نيروي انتظامي و امنيتي ملت ايران را مخدوش كنند ولي باز هم اشتباه كردند. آنها خيال كردند با تبليغات دروغي مي‌توانند در صفوف به هم پيوسته ملت ايران گسست ايجاد كنند. باز هم اشتباه كردند و ما به آنها مي‌گوييم خوب است كه از تاريخ و تجربيات مكرر خودتان در برابر ملت ايران عبرت بگيريد شما و سرانگشتان بازيچه دست شما بسيار كوچكتر از آن هستيد و هستند كه بتوانند وحدت ملت ايران را مخدوش كنند و امنيت اين سرزمين را مخدوش كنند.

رييس جمهور افزود: نيروي انتظامي و نيروي امنيتي ما از بنيان نيروهاي مردمي، انقلابي و خدمتگزار هستند اينها در كنار مردم پيوسته با مردم و در خدمت مردم و مهربان با مردم هستند البته مشت آهنين ملت ايران در برابر مفسدان، برهم زنندگان امنيت ملت و متجاوزان به حقوق ملت نيز هستند و خواهند بود.

احمدي نژاد گفت: امروز به فضل الهي ملت ايران هوشمند تر، آگاه تر، مومن تر و متحدتر در وسط صحنه ايستاده و از دستاوردهاي بزرگ الهي خود پاسداري مي‌كند. به فضل الهي نيروهاي امنيتي و انتظامي ما در كنار مردم با اشراف كامل و با اراده قاطع و دلهاي مومن و انديشه‌هاي بلند و بازوان توانمند در خدمت برقراري امنيت براي ملت ايران هستند.

رييس جمهور با بيان اينكه دشمنان باز هم در مورد ملت ايران اشتباه كردند، گفت: آنها خيال مي‌كردند با برخي از حركت‌هاي مذبوحانه ، بداخلاقي‌ها و بي‌ادبي‌ها مي‌توانند ذره‌اي در اراده ملت ايران خلل وارد كنند باز هم اشتباه كردند و البته اكنون پيغام مي‌دهند كه مي‌خواهيم جبران كنيم و نفهميديم. ما اميدواريم كه آنها صادق باشند و جبران كنند. ملت ايران ملت بزرگواري است و فرصت جبران را مي‌دهد. اميدواريم كه آنها موفق به جبران شوند. آنها تجربه كرده‌اند كه اگر صداقت پيشه كنند و بر پايه ايمان، عدالت، و احترام حركت كنند در دايره احترام و دوستي ملت ايران وارد خواهند شد ولي اگر فريبكاري، دغل‌كاري و زياده‌خواهي را پيشه كنند پاسخ ملت ايران روشن است. پاسخ ملت ايران به دشمنان دغل‌كار همواره پاسخ پشيمان‌كننده‌اي بوده است. ملت ايران در طول اين سالها لكه ننگ پشيماني را بر پيشاني دشمنان خود نشانده است و امروز اين ملت مقتدرتر از هميشه است.

رييس جمهور با بيان اينكه الگوي ملت ايران حضرت علي (ع) است و ايشان تجسم اراده الهي است، گفت: ملت ايران پيرو حضرت علي و به دنبال برپايي جامعه علوي است و دشمنان بدانند كه تنها راه نجات آنها همراهي و احترام به ملت ايران و پذيرش عظمت‌هاي ملت ايران است و ملت بزرگ ايران با برپايي نظام ولايي راه خود را روشن كرده است. اين ملت به دنبال برپايي جامعه علوي و مهدوي است. راه ملت ايران روشن، و عزم ملت ايران در پيشبرد اهداف خود راسخ است و دشمنان ملت ايران آب در هاون مي‌كوبند و به فضل الهي آينده درخشان از آن ملت ايران و جمهوري اسلامي مظلوم ايران و آرمان‌هاي الهي ملت ايران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا در اين مراسم با حضور رييس جمهور از تعدادي از اساتيد، دانشجويان و فرماندهان برجسته دانشگاه علوم انتظامي نيز تقدير و تشكر شد.

پيش از صحبتهاي رييس جمهور احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران سخنراني كرد و همچنين فرمانده دانشگاه نيروي انتظامي نيز گزارشي از روند فعاليت دانشجويان آن دانشگاه ارائه داد و همچنين دانشجويان فارغ التحصيل سوگند نامه خود را خواندند.

در مراسم امروز تعداد هزار و 11 نفر از افسران پسر و دختر در مقاطع كارداني و كارشناسي با پايان تحصيل خود و اخذ درجه آماده ورود به عرصه خدمت در ناجا گشتند.

گفتني است فعاليت‌هاي دانشگاه علوم انتظامي در سه شاخه اقدامات آموزشي پژوهشي اقدامات تربيتي و فعاليت‌هاي ورزشي است.

رييس‌جمهور در هنگام ورود در مقابل يادمان شهداي نيروي انتظامي ايستاد و به اين شهيدان اداي احترام كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار