بازدید 2225

ضيايي در آستانه اخراج از صباي قم

اين تذكرات بعد از شكست سنگين صباي قم مقابل مس كرمان شكل جدي‌تري به خود گرفت و مسئولان باشگاه صبا به محمدحسين ضيايي سرمربي تيم خود تذكر دادند در بازي آينده صبا مقابل استقلال اهواز به فكر جبران نتايج ضعيف اين تيم باشد و در صورتي كه صبا به روند ناكامي‌هاي خود ادامه دهد، ضيايي جاي خود را به مربي ديگر خواهد داد.
کد خبر: ۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۹ 09 September 2009
تهديد سرمربي صباي قم به اخراج، اعزام صبا به اهواز براي مصاف با استقلال و ...‌ مهم‌ترين خبرهاي كوتاه از باشگاه صباي قم است.‌

به گزارش فارس از قم، تمرينات تيم فوتبال صباي قم بعد از شكست سنگين مقابل مس كرمان در مجموعه ورزشي صنايع دفاع تهران آغاز شد تا اين تيم خود را براي مصاف با استقلال اهواز در هفته ششم ليگ برتر آماده كند.

* ضيايي به اخراج تهديد شد‌
نتايج ضعيف تيم فوتبال صباي قم در پنج هفته آغازين ليگ نهم باعث شده است مسئولان اين باشگاه به كادر فني خود به خصوص محمدحسين ضيايي تذكري جدي بدهند.

اين تذكرات بعد از شكست سنگين صباي قم مقابل مس كرمان شكل جدي‌تري به خود گرفت و مسئولان باشگاه صبا به محمدحسين ضيايي سرمربي تيم خود تذكر دادند در بازي آينده صبا مقابل استقلال اهواز به فكر جبران نتايج ضعيف اين تيم باشد و در صورتي كه صبا به روند ناكامي‌هاي خود ادامه دهد، ضيايي جاي خود را به مربي ديگر خواهد داد.

صباي قم با مربيگري محمدحسين ضيايي دو بازي اخير خود در ليگ برتر برابر تيم‌هاي پيروزي تهران و مس كرمان را با شكست پشت سر گذاشته است.

ضيايي در ليگ هفتم نيز به دنبال عملكرد ضعيف در تيم صباي قم از كار بركنار شده بود و حضور مجدد وي در تيم صباي قم بعد از عمكرد ضعيفش با صبا در ليگ هفتم و همچنين ناكامي با شهرداري تبريز در مسابقات فصل گذشته جام آزادگان‌ از ديد كارشناسان فوتبال اتفاقي عجيب بود.

* اعزام صبا به اهواز براي مصاف با استقلال‌
كاروان تيم فوتبال صباي قم براي ديدار با استقلال اهواز روز شنبه آينده راهي اهواز مي‌‌شود.
با توجه به اينكه قرار است ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و استقلال اهواز از هفته ششم نهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور از ساعت 21 روز يكشنبه بيست‌ودوم شهريور در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شود، مسئولان صبا قصد دارند تيمشان را روز شنبه با پرواز هوايي راهي اهواز كنند.

* محروميت اسدي از بازي صبا و استقلال اهواز‌‌
تنها محروم تيم فوتبال صباي قم در ديدار هفته ششم با استقلال اهواز كاپيتان اين تيم يعني مرتضي اسدي خواهد بود.

اين بازيكن در ديدار صبا برابر مس كرمان با كارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد تا بازي با استقلال اهواز را از دست بدهد، ضمن اينكه تنها محروم صبا در هفته پنجم يعني محسن بيات بعد از رفع محروميتش به بازي با استقلال اهواز خواهد رسيد اما وضعيت محمد همرنگ كه با مشكل آسيب ديدگي روبه‌رو شده بود هنوز مشخص نيست.

* معرفي تيم داوري مسابقه صبا و استقلال اهواز‌
كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوران مسابقه صبا و استقلال اهواز را معرفي كرد.
بر‌اساس اعلام اين كميته، سعيد مظفري‌زاده مسابقه حساس تيم‌هاي صباي قم و استقلال اهواز كه از ساعت 21 روز يكشنبه بيست و دوم شهريور در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي‌شود را قضاوت خواهد كرد.
در اين بازي عليرضا كهوري به عنوان كمك اول، عباس انتظاري به عنوان كمك دوم و اسماعيل آمري به عنوان داور چهارم سعيد مظفري‌زاده را در امر قضاوت اين مسابقه ياري مي‌كنند.

* سقوط صبا به رده دهم جدول رده‌بندي‌
شكست سه بر يك صباي قم مقابل مس كرمان در هفته پنجم ليگ برتر باعث شد تا علاوه بر تهديد محمدحسين ضيايي به اخراج باعث شد اين تيم در ادامه روند نزولي خود با يك پله سقوط به مكان دهم جدول رده‌بندي برود.
سقوط صبا در جدول رده‌بندي ليگ برتر از هفته چهارم آغاز شد كه اين تيم بعد از باخت مقابل پيروزي تهران از رده چهارم جدول به مكان نهم سقوط كرد و اكنون نيز در رده دهم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار