بازدید 1788
مظلومي:

نقاط ضعف استقلال را برطرف كنيم

بازيكنان بايد بدانند كه به آساني نمي توانند با يك گل يا يك بازي خوب در تركيب ثابت قرار گيرند. به هر حال مرفاوي كارش رضايت بخش است و به عنوان سرمربي تشخيص مي دهد از هر بازيكني چه موقع استفاده كند. در استقلال كسي ذخيره نيست بلكه بر اساس نوع بازي افراد انتخاب مي شوند.
کد خبر: ۶۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۷ 09 September 2009
مدير تيم‌ استقلال‌تهران گفت: از كسب 3 امتياز بازي با سايپا خوشحاليم؛ اما بايد نقاط ضعف خود را نيز برطرف كنيم.

غلامحسين مظلومي در گفت وگو با فارس درباره پيروزي استقلال مقابل سايپا اظهار داشت: هر دو تيم بازي خوبي انجام دادند و اين پيروزي از ارزش هاي سايپا كم نخواهد كرد. ما توانستيم سه امتياز را بگيريم؛ اما ضعف هايي هم داريم كه بايد آنها را برطرف كنيم.

وي افزود: استقلال فوتبال خوبي را بازي مي كند، فقط بايد به خوبي از موقعيت هايي كه براي گلزني به دست مي آيد، استفاده كرد.

مظلومي در مورد اينكه مهاجمان استقلال با استرس بازي مي كنند، عنوان كرد: با توجه به مهره هاي ارزشمندي كه داريم استفاده از هر كدام در هر بازي آسان نيست. بهترين ها را در خط حمله داريم. نمي خواهم ضعف مهاجمان تيم خود را بگويم؛ اما براي گلزني همه چيز به تكنيك و تاكتيك بر نمي گردد بايد ضعف روحي و رواني آنها را هم تقويت كرد. بازيكنان بايد با آمادگي ذهني در ميدان حاضر شوند.

مدير تيم استقلال ادامه داد: بازيكنان بايد بدانند كه به آساني نمي توانند با يك گل يا يك بازي خوب در تركيب ثابت قرار گيرند. به هر حال مرفاوي كارش رضايت بخش است و به عنوان سرمربي تشخيص مي دهد از هر بازيكني چه موقع استفاده كند. در استقلال كسي ذخيره نيست بلكه بر اساس نوع بازي افراد انتخاب مي شوند.

مظلومي تاكيد كرد: در بازي با سايپا، برهاني زماني به تشخيص مرفاوي به بازي آمد كه توانست مفيد واقع شود. امكان داشت اگر او 90 دقيقه بازي مي كرد به دليل حضور در تيم ملي و خستگي ناشي از آن مفيد واقع نمي شد.

وي با اشاره به خط مياني استقلال و حضور جانواريو در تركيب آبي پوشان گفت: در ميانه ميدان سعي كرديم با حضور جانواريو از سه جهت حركت كنيم. انتظارات از اين بازيكن زياد است چون سال قبل همه توانايي هاي او را ديده اند. جانواريو بايد تلاش خود را بيشتر كند.

مظلومي در اين باره كه به دليل قضاوت مسعود مرادي استقلال توانست به پيروزي برسد، گفت: من در مورد داوري حرفي نمي زنم. بحث در اين خصوص را به كارشناسان واگذار مي كنيم. اميدواريم كه برنامه 90 دوباره پخش شود و اين صحنه ها را مورد بازبيني قرار دهد. به نظر من مرادي براي هر دو تيم خوب سوت زد. او داور بزرگي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل