بازدید 1844

ملامحمد: به علت روزه‌داری آماده نيستم

بدن من طوری است كه با يك هفته تمرين زير نظر مربي بدنساز به شرايط آرماني مي‌رسم. سه روز ديگر قطعا تست بدني خواهم داد و هيچ مشكلي ندارم؛ اما مي‌خواهم عادت كنم كه با زبان روزه اين تست را بدهم و دچار مشكل نشوم. در اين باره هيچ بهانه‌اي نيز ندارم و مطمئن باشيد جزو بهترين‌ها نيز خواهم بود.
کد خبر: ۶۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۸ 09 September 2009
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به علت روزه داري فعلا نمي‌توانم تست بدني بدهم.

حوار ملا محمد در گفت و گو با فارس اظهار داشت: با توجه به اينكه روزه مي‌گيرم فعلا نمي‌توانم در تست بدني شركت كنم. به مربي بدنساز تيم نيز گفتم كه نمي توانم در طول روز به دليل روزه داري تست بدني بدهم و فقط بعد از افطار قادر به انجامش هستم.

وي افزود: متاسفانه اين موضوع قبول نشده است و من هم از كادر فني اجازه خواستم تا چند روزي تمرين كنم و بعد در تست بدني حضور پيدا كنم.

وي ادامه داد: بدن من طوري است كه با يك هفته تمرين زير نظر مربي بدنساز به شرايط آرماني مي‌رسم. سه روز ديگر قطعا تست بدني خواهم داد و هيچ مشكلي ندارم؛ اما مي‌خواهم عادت كنم كه با زبان روزه اين تست را بدهم و دچار مشكل نشوم. در اين باره هيچ بهانه‌اي نيز ندارم و مطمئن باشيد جزو بهترين‌ها نيز خواهم بود.

وي با اشاره به درج گفت وگويي از وي گفت: با هيچ رسانه‌اي مصاحبه‌ بلند انجام نداده‌ام و از مسئولان باشگاه پرسپوليس خواستم كه اين موضوع را پيگيري كنند. هيچ مشكلي ندارم و هدفم اين است كه زودتر در تركيب اصلي پرسپوليس قرار گيرم.

با این حال ملامحمد كه اعلام كرده بود به دليل روزه داري قادر به دادن تست بدني نيست به دليل از بين رفتن حواشي پس از حضور نيافتن در تست بدني روز گذشته؛ نظر موافق خود را براي حضور در اين تست اعلام كرد.

تست هوار ملامحمد امروز زير نظر دكتر سودي انجام شد. پس از اين تست اعلام شد اين هافبك عراقي از نظر رباط صليبي، كمر، ستون فقرات، عضلات پا و كشاله هيچ گونه مشكلي ندارد.

گفتني است هوار ملا محمد به دليل روزه‌داري در تست كم فشار بدني شركت كرد. گزارش كاملي از وضعيت هوار ملا محمد در اختيار انصاري‌فرد و كرانچار قرار داده شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر