بازدید 1493

كولو توره كاپيتان جديد منچسترسيتي

او تمامي ويژگي‌هايي را كه نياز است تا بازيكن كاپيتاني خوب باشد، يكجا در اختيار دارد. او اشتياق فراواني براي بازي دارد. در رختكن هم هميشه از روحيه خوبي برخوردار است و قبل، به هنگام و پس از مسابقه عقيده‌اش را به خوبي و آشكارا بيان مي‌كند. از اين گذشته او مي‌خواهد باشگاه را به جلو ببرد.
کد خبر: ۶۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۰ 09 September 2009
حبيب كولوتوره كاپيتان جديد منچسترسيتي شد.

به گزارش ايسنا، كولوتوره از اين پس به جاي ريچارد دان بازوبند كاپيتاني سيتي را به دست خواهد بست. مارك هيوز سرمربي منچستر سيتي در گفت‌وگو با روزنامه منچسترايونينگ نيوز عنوان كرد كه كولوتوره در زمين مسابقه فرمانده او خواهد بود.

اين خبر در حالي عنوان مي‌شود كه توره در تابستان جاري از آرسنال به منچسترسيتي پيوست. با اين حال سرمربي ولزي سيتي گفت: او تمامي ويژگي‌هايي را كه نياز است تا بازيكن كاپيتاني خوب باشد، يكجا در اختيار دارد. او اشتياق فراواني براي بازي دارد. در رختكن هم هميشه از روحيه خوبي برخوردار است و قبل، به هنگام و پس از مسابقه عقيده‌اش را به خوبي و آشكارا بيان مي‌كند. از اين گذشته او مي‌خواهد باشگاه را به جلو ببرد.

در كنار توره چند كانديد ديگر هم براي بستن بازوبند كاپيتاني منچسترسيتي مطرح بودند. ونسان كمپاني، گرت بري و استيفن آيرلند جدي‌ترين مدعيان كاپيتاني سيتي بودند. هيوز ادامه داد: خوشحاليم كه با اين جوانان چنين شخصيتي را در تيم داريم. آنها همگي از ويژگي كاپيتاني برخوردارند. با اين حال كولو براي ما بهترين گزينه است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر