بازدید 1403

آغاز جنگ همشهری‌های منچستری

پول هميشه هم نمي‌تواند موفقيت را برايت به همراه بياورد. درست همانند اوضاعي كه در چلسي ديده شد. آنها پيش از اين هم يكي از تيم‌هاي صدرنشين بودند. سيتي بر خلاف آنها در اوضاع ديگري به سر مي‌برد و در آينده خواهيم ديد كه آنها تا چه اندازه موفق خواهند بود. اگر آنها در اين فصل به موفقيت رسيدند بسيار خوب اما اميدوارم كه اين ما باشيم كه مي‌توانيم به موفقيت برسيم.
کد خبر: ۶۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۷ 09 September 2009
مدافع مياني منچستريونايتد در آستانه داربي اين شهر تيم حريف را داراي شانس قهرماني ندانست.

به گزارش ايسنا، ريو فرديناند بر اين باور است كه سيتي با همه خريد‌هاي گرانقيمتي كه داشته است از شانس قهرماني برخوردار نيست. اين اظهارنظر دو هفته مانده به داربي شهر منچستر بيان شده و شايد آغاز جنگ رواني ميان دو تيم باشد. به باور فرديناند در شهر منچستر تنها يك تيم بزرگ وجود دارد و آن هم منچستريونايتد است.

او گفت كه به خريدهاي بزرگ سيتي اعتقادي ندارد و هراسي هم از اين تيم به خود راه نمي‌دهد. او گفت تيم حريف با وجود خريدهايش نمي‌تواند عنوان قهرماني را به دست بياورد.

مدافع مياني شياطين سرخ در اين باره به روزنامه ديلي ميرر گفت: اين شهر براي دو تيم بزرگ به اندازه كافي بزرگ نيست. سيتي هواداران وفاداري دارد كه سال‌هاست چشم به راه موفقيت اين تيم هستند. با اين حال آنها باور دارند كه با توجه به پول زيادي كه دارند شايد زمان آنها هم فرا رسيده باشد.

مدافع مياني تيم ملي انگليس ادامه داد: پول هميشه هم نمي‌تواند موفقيت را برايت به همراه بياورد. درست همانند اوضاعي كه در چلسي ديده شد. آنها پيش از اين هم يكي از تيم‌هاي صدرنشين بودند. سيتي بر خلاف آنها در اوضاع ديگري به سر مي‌برد و در آينده خواهيم ديد كه آنها تا چه اندازه موفق خواهند بود. اگر آنها در اين فصل به موفقيت رسيدند بسيار خوب اما اميدوارم كه اين ما باشيم كه مي‌توانيم به موفقيت برسيم.

ريو فرديناند در فصل جاري هنوز براي تيمش به ميدان نرفته و اميدوار است كه در ديدار برابر تاتنهام آماده باشد. سطح انتظارها در منچستر بسيار بالاست و بازي‌هاي حساس زيادي هم در برنامه‌ي اين تيم ديده مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار