بازدید 1762

پايان روياهاي مرد اسكاتلندی

در ديگر ديدار سه‌شنبه شب مارين چيليچ توانست اندي ماري اسكاتلندي را از رقابت‌ها كنار بگذارد. اين تنيس‌باز كروات حريفش را در سه ست از پيش‌رو برداشت تا در دور بعد با خوان مارتين دل‌پوترو از آرژانتين روبه‌رو شود.
کد خبر: ۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۹ 09 September 2009
رقابت‌هاي مرحله‌ي يك هشتم نهايي تنيس آزاد آمريكا با راهيابي رافائل نادال به دور بعد و حذف اندي ماري به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، سه‌شنبه شب رقابت‌هاي مرحله‌ي يك هشتم نهايي تنيس آزاد آمريكا در بخش مردان با انجام چهار ديدار به پايان رسيد.

در اين رقابت‌ها رافائل نادال مرد شماره‌ي سه تنيس دنيا توانست حريف فرانسوي‌اش را سه بر يك شكست دهد و به جمع هشت تنيس‌باز پاياني آخرين گرنداسلم سال 2009 تنيس راه يابد.

نادال در اين ديدار در حالي كه ست اول را به "گائل مونفيل" هفت بر شش واگذار كرد، در ادامه توانست ست‌هاي دوم تا چهارم را از آن خود كند و به دور بعد رقابت‌ها راه پيدا كند.

در ديگر ديدار سه‌شنبه شب مارين چيليچ توانست اندي ماري اسكاتلندي را از رقابت‌ها كنار بگذارد. اين تنيس‌باز كروات حريفش را در سه ست از پيش‌رو برداشت تا در دور بعد با خوان مارتين دل‌پوترو از آرژانتين روبه‌رو شود.

دل‌پوترو در ديدار مرحله‌ي يك هشتم نهايي توانسته بود خوان كارلوس فررو از اسپانيا را در سه ست از پيش‌رو بردارد.

فرناندو گونسالس ديگر تنيس‌باز اسپانيايي با حذف جوويلفريد تسونگا از فرانسه راهي دور يك چهارم نهايي شد. گونسالس در اين بازي ست اول را شش بر سه به حريف واگذار كرد اما، در ادامه توانست حريف را با نتيجه‌ي سه بر يك از پيش‌رو بردارد.

در رقابت‌هاي بخش زنان هم؛ كيم كليسترز با شكست حريف چيني‌اش لي‌نا راهي مرحله‌ي نيمه نهايي شد. اين تنيس‌باز بلژيكي در مرحله‌ي نيمه نهايي با سرنا ويليامز روبه‌رو خواهد شد. ويليامز در مرحله‌ي يك چهارم نهايي توانست فلاويا پنتا را دو بر صفر شكست دهد.

كليسترز كه پس از 27 ماه دوري از دنياي تنيس چهار هفته‌ي قبل به اين رقابت‌ها بازگشت با پيروزي برابر حريف چيني‌اش يكصدمين برد خود در رقابت‌هاي گرنداسلم را جشن گرفت.

برنامه‌ رقابت‌ها:

يك چهارم نهايي مردان:
روجر فدرر - رابين سودرلينگ
نواك جوكوويچ - فرناندو ورداسكو
فرناندو گونسالس - رافائل نادال
خوان مارتين دل‌پوترو - مارين چيليچ

يك چهارم نهايي زنان:
ويكماير - بوندارنكو
اودن - وژنياكي

نيمه نهايي زنان:
كليسترز - سرنا ويليامز
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار