بازدید 1597
اصفهانيان:

كشتي فقط در حرف ورزش اول است

بعد از اينكه قهرمان شديم كسي يك‌بار هم حال‌مان را نپرسيد. به نحوه برگزاري مسابقات سال گذشته نيز اعتراض داريم. كجاي دنيا ليگ را ظهر يك روز غير تعطيل برگزار مي‌كنند. كسي كشتي‌ها را نديد چون زمانش خيلي بد بود. ليگ بايد پنجشنبه يا جمعه برگزار شود تا مخاطب‌اش را داشته باشد. بعد از ليگ، با حضورمان در هيچ تورنمنت بين‌‌المللي نيز موافقت نشد.
کد خبر: ۶۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳ 09 September 2009
مديرعامل باشگاه گراد گفت: كشتي فقط در حرف ورزش اول ايران است و در عمل همه امكانات و توجه‌ها متوجه فوتبال مي‌شود.

مسعود اصفهانيان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسئولان براي كشتي كه مثلا ورزش اول ايران است ارزشي قائل نمي‌شوند. اين‌ها همه در حرف است و در عمل همه امكانات و توجه‌ها متوجه فوتبال مي‌شود. برخورد كشورهاي مختلف با ورزش اول‌شان را مي‌بينيم؛ اما هيچ تشابهي بين آنها و ايران وجود ندارد.

وي تاكيد كرد: حتي يك برنامه‌ ورزشي هم به بررسي جام‌جهاني كه در تهران برگزار شد نپرداخت. كسي تحليل نكرد چرا فردين معصومي در فينال اين رقابت‌ها شكست خورد.

مدير تيم قهرمان فصل گذشته ليگ برتر آزاد با اشاره به نامشخص بودن وضعيت حضور اين تيم در ليگ آينده خاطرنشان ساخت: بعد از اينكه قهرمان شديم كسي يك‌بار هم حال‌مان را نپرسيد. به نحوه برگزاري مسابقات سال گذشته نيز اعتراض داريم. كجاي دنيا ليگ را ظهر يك روز غير تعطيل برگزار مي‌كنند. كسي كشتي‌ها را نديد چون زمانش خيلي بد بود. ليگ بايد پنجشنبه يا جمعه برگزار شود تا مخاطب‌اش را داشته باشد. بعد از ليگ، با حضورمان در هيچ تورنمنت بين‌‌المللي نيز موافقت نشد.

اصفهانيان گفت: هنوز در مورد حضور در ليگ 88 تصميم‌گيري نكرده‌ايم. بايد خيلي مسائل را در نظر بگيريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل