بازدید 1569
با اعلام رقم دستمزد نهايي داوران فوتبال؛

مسعود عنايت: استعفا نداده‌ام

در ليگ برتر دستمزد داوران از 200 هزار تومان به 320 هزار تومان با 3 روز اضافه ماموريت 350 هزار تومان، ‌كمك داور از 150 هزار تومان به 220 هزار تومان با 3 روز فوق العاده ماموريت 250 هزار تومان، داور چهارم از 100 هزار تومان به 120 هزار تومان با فوق العاده ماموريت 150 هزار تومان و ناظر بازي از 60 هزار تومان به 100 هزار تومان و با فوق العاده ماموريت به 130 هزار تومان افزايش يافت.
کد خبر: ۶۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳ 09 September 2009
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: هيچ استعفايي نداده‌ام و تا اين لحظه صحبتي در اين خصوص مطرح نشده است.

مسعود عنايت در حاشيه‌ي مسابقه فوتسال راه ساري و شهيد منصوري قرچك در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: ولي هر وقت رئيس فدراسيون و هيات رئيسه خواستند من نباشم و از شخص ديگري به جاي من استفاده شود، دست نفر جايگزين خود را مي فشارم، با او همكاري مي كنم و هيچ مشكلي نيز در اين رابطه ندارم.

وي گفت: مثل بعضي‌ها نيستم كه وقتي از رياست كنار مي روند عليه رئيس بعدي صحبت كرده و حاشيه ايجاد مي كنند.

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال در ارزيابي قضاوت داوران گفت: در 4 ماهه اول امسال داوران به مراتب بهتر از فصل قبل قضاوت كردند، مخصوصاً در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال نمرات داوران بسيار خوب بودند و اشتباهات تاثيرگذار و بزرگي مرتكب نشدند.

وي با بيان اينكه كلاس هاي توجيهي برگزار شده تمركز و انگيزه داوران را بالا برده است، افزود: تيم ها نيز كمك كنند تا حاشيه بازي كم شده و تمركز داوران براي قضاوت بيشتر شود.

عنايت با اشاره به اين مطلب كه در ليگ امسال شاهد جوانگرايي در داوري ليگ برتر فوتبال بوديم، ادامه داد: براي اولين بار محمد رضا اكبريان از كرج ديدار تراكتور سازي تبريز و پيكان قزوين و محمد صيداني ديدار فجرسپاسي - ملوان را در شيراز قضاوت كردند كه اميدواريم با قضاوت خوب آنها راه براي ساير داوران جوان نيز باز شود.

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال در خصوص افزايش دستمزد داوران نيز گفت: در ليگ برتر دستمزد داوران از 200 هزار تومان به 320 هزار تومان با 3 روز اضافه ماموريت 350 هزار تومان، ‌كمك داور از 150 هزار تومان به 220 هزار تومان با 3 روز فوق العاده ماموريت 250 هزار تومان، داور چهارم از 100 هزار تومان به 120 هزار تومان با فوق العاده ماموريت 150 هزار تومان و ناظر بازي از 60 هزار تومان به 100 هزار تومان و با فوق العاده ماموريت به 130 هزار تومان افزايش يافت.

وي تصريح كرد: البته داوران افزايش حقوق زيادي نداشتند و اين افزايش حقوق از رقمي كه داوران مي خواستند خيلي پايين تر است ولي با توجه به بضاعت سازمان و فدراسيون اين توافق حاصل شد.

عنايت خاطرنشان كرد: اين پرداخت نسبت به ساير كشورهاي آسيايي پايين تر است و بعد از تيم هايي مانند ‍ژاپن،‌ كره، عربستان، امارات و استراليا در مكان هفتم يا هشتم پرداخت حقوق در آسيا قرار داريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار