بازدید 1861

واعظ: از مايلي كهن دلجويي كرديم

خداي بزرگ را از بابت اين پيروزي شاکرم، هر چند که گل پيروزي بخش ما در آخرين ثانيه هاي وقت تلف شده به ثمر رسيد، اما ما از هر حيث شايسته کسب 3 امتياز بوديم و معتقدم که تيم حريف نيز با ارايه يک بازي جوانمردانه نشان داد که از شخصيت تيمي بالايي برخوردار است.
کد خبر: ۶۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۳ 08 September 2009
امير رضا واعظي آشتياني گفت: استقلال شايسته کسب 3 امتياز برابر سايپا بود.

به گزارش ايسنا، مدير عامل استقلال با اشاره به برخورد خوب هواداران استقلال در بازي با سايپا و فضاي معنوي حاکم بر ورزشگاه گفت: قبل از شروع بازي با انداختن دسته گل به گردن محمد مايلي کهن که با تشويق هاي تماشاگران همراه شد به نوعي از سرمربي سايپا دلجويي کرديم تا نشان دهيم که فارغ از نتيجه براي ما اخلاق و اخلاق گرايي در فوتبال از اهميت قابل توجهي برخوردار است. مساله اي که کل کادر فني و بازيکنان نيز خود را پايبند بدان مي دانند. بي شک اگر استقلال را يک تيم با شخصيت مي دانيم بايد مجموعه باشگاه خود را پايبند به اصول و ارزش هاي اخلاقي و فرهنگي بدانند و امروز خوشحالم که نتيجه آن را نيز به خوبي گرفته ايم.

واعظي آشتياني درعين حال با اشاره به نتيجه بدست آمده در مقابل سايپا گفت: خداي بزرگ را از بابت اين پيروزي شاکرم، هر چند که گل پيروزي بخش ما در آخرين ثانيه هاي وقت تلف شده به ثمر رسيد، اما ما از هر حيث شايسته کسب 3 امتياز بوديم و معتقدم که تيم حريف نيز با ارايه يک بازي جوانمردانه نشان داد که از شخصيت تيمي بالايي برخوردار است.

مدير عامل استقلال با بيان اين که برنامه هاي فرهنگي استقلال تازه در ابتداي راه خود قرار دارد، افزود: يک گروه کاري خارج از مجموعه استقلال که عرق و تعصب باشگاه را دارند مامور شده اند که برنامه هاي فرهنگي باشگاه استقلال را تبيين کرده و ارايه دهند و بي شک توجه به امور فرهنگي، گام برداشتن استقلال در مسير حرفه‌يي گري است و يقينا نمي توان فرهنگ را در اين زمينه ناديده گرفت. اصولا حرکت در مسير حرفه اي ظرافت هاي خاص خود در ابعاد مختلف را دارد که بايد به آنها اهتمام ورزيد و نمي توان ادعا كرد که حرفه‌يي هستيم و در عين حال به مقوله فرهنگ و رفتار تماشاگران و هواداران بي اعتنا بود.

مديرعامل استقلال همچنين به پذيرايي انجام شده از تماشاگران روزه دار و تقسيم 3 هزار بسته تغذيه‌اي در هنگام افطار اشاره کرد و گفت: اين حرکت نيز در چارچوب برنامه هاي فرهنگي است که باشگاه براي طرفدارانش در نظر گرفته است که جا دارد از تلاش همکارانم در اين زمينه قدرداني کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل