بازدید 1752

توني: بازي نكنم از مونيخ مي‌روم

توني مي‌خواهد در اين هفته دوباره در تمرين‌هاي بايرن حاضر شود. او گفت مي‌تواند تصور كند كه در نخستين بازي‌ها پس از بازگشت به فوتبال نقش بازيكني جانشين را ايفا كند: اگر بايد روي نيمكت بنشينم، اين كار را مي‌كنم اما بعد مي‌خواهم بازي كنم چرا كه مي‌خواهم با ايتاليا به جام جهاني بروم.
کد خبر: ۶۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۷ 08 September 2009
لوكا توني تهديد كرد در صورتي كه همانند سال‌هاي پيش در تركيب ثابت بايرن جاي نداشته باشد، اين تيم را ترك خواهد كرد.

به گزارش ايسنا، مهاجم ايتاليايي‌ بايرن مونيخ كه در اين تيم زير نظر لوئيس فان خال جايگاهش در تركيب اصلي را از دست داده است، گفت: ارزش خودم را مي‌دانم و باشگاه‌هاي زيادي وجود دارند كه توانايي‌هايم را مي‌شناسند. در صورتي كه در بلندمدت فرصتي نيابم، بايد به طور جدي فكر كنم. اگر براي مدتي طولاني بازي نكنم، به فكر بررسي پيشنهادها از سوي باشگاه‌هاي ديگر هستم.

توني به دليل آسيب‌ديدگي هنوز نتوانسته است در بايرن زير نظر فان خال به ميدان برود. او با وجود رقيبان سرشناسي كه دارد، هنوز هم به شانسش براي قرار گرفتن در تركيب اصلي اعتماد دارد.

اين مهاجم 32 ساله گفت: نخست بايد به آمادگي كامل برسم، بعد ديگر هراسي در كار نخواهد بود. وقتي آماده هستم، نبايد خودم را از كسي مخفي كنم. اما اگر ارزشهايم مورد توجه نباشد به فكر تغيير باشگاه خواهم افتاد چرا كه دوست ندارم بار سنگيني روي دوش باشگاه باشم. توني مي‌خواهد در اين هفته دوباره در تمرين‌هاي بايرن حاضر شود. او گفت مي‌تواند تصور كند كه در نخستين بازي‌ها پس از بازگشت به فوتبال نقش بازيكني جانشين را ايفا كند: اگر بايد روي نيمكت بنشينم، اين كار را مي‌كنم اما بعد مي‌خواهم بازي كنم چرا كه مي‌خواهم با ايتاليا به جام جهاني بروم.

او گفت كه ارتش مونيخي‌ها در اين فصل مي‌تواند به موفقيت دست پيدا كند؛ تيم در ازاي پولي هنگفت تقويت شهر پس ما ناچاريم به پيروزي برسيم. ما بايد قهرمان شويم. او گفت مي‌خواهد دينش را بپردازد و سهمش را به بايرن ادا كند: «تنها تا زمستان برنامه‌ريزي نمي‌كنم چرا كه مطمئن هستم در اين تيم خواهم ماند. اگر به من باشد، دوست دارم به قراردادم تا سال 2011 وفادار بمانم. البته به عنوان بازيكن اصلي.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر