بازدید 46580

نارضایتی از توهین به مسافران یک پرواز ایرانی

سرانجام با گذشت حدود 9 ساعت، پرواز ایران به زمین نشست و مسافران ناراحت و خشمگین به هواپیما سوار شدند و این در حالی بود که مسافران به دلیل اینکه مهر خروج بر گذرنامه آنها زده شده بود، امکان خروج نداشته و در این مدت نیز هیچ گونه پذیرایی و رسیدگی به وضع آنها نشده بود.
کد خبر: ۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۷ 08 September 2009
سرویس اجتماعی ـ تأخیر پرواز 7935 هواپیمایی کاسپین، که قرار بود از استانبول رهسپار تهران شود، موجب نارضایتی و توهین به مسافران این هواپیما شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، به دنبال نقص فنی و دیرکرد بسیار پرواز شماره 7936 هواپیمایی کاسپین که «تابناک» آن را منتشر کرده بود، پرواز شماره 7935 نیز که قرار بود برگشت این پرواز از استانبول باشد، با دیرکرد حدود 9 ساعت روبه‌رو شد.

مسافران این پرواز داخلی که عمدتا ایرانی بوده‌اند و به دلیل اینکه مهر خروج بر گذرنامه آنها زده شده بود، از حدود ساعت 6 در سالن، به انتظار هواپیما نشستند و این در حالی بود که نماینده هواپیمایی کاسپین و مسئولان فرودگاه بین‌المللی استانبول، هیچ اطلاع‌رسانی در این زمینه و علت تأخیر پرواز نکرده و این امر موجب نارضایتی شدید مسافران شد.

بنابر این گزارش، مسافران این پرواز که به شدت معترض بودند، با دست زدن اعتراض خود را به این نشان دادند که این کار آنان، منجر به ورود پلیس فرودگاه استانبول به ماجرا و توهین و تهدید مسافران این پرواز شد. با این حال، مسافران کوتاه نیامده و همهمه کاسپین ... کاسپین را نیز به دست دادن خود افزودند.

این گزارش می‌افزاید: سرانجام با گذشت حدود 9 ساعت، پرواز ایران به زمین نشست و مسافران ناراحت و خشمگین به هواپیما سوار شدند و این در حالی بود که مسافران به دلیل اینکه مهر خروج بر گذرنامه آنها زده شده بود، امکان خروج نداشته و در این مدت نیز هیچ گونه پذیرایی و رسیدگی به وضع آنها نشده بود.

بر پایه این گزارش، مسافران پس از سوار شدن به هواپیما، مراتب اعتراض و ناراحتی خود به خدمه هواپیما را اعلام می‌کنند، ولی باز هم مسئولان پرواز هیچ کاری برای آرام کردن آنان انجام نمی‌دهند و این قضیه مردم را عصبی‌تر کرده باعث می‌شود، مسئولان هواپیما را هو کنند.

گفتنی است، در پایان سفر سه ساعته در تهران نیز مسافران در اعتراض به بی‌تفاوتی و برخورد نامناسب این هواپیمایی، حاضر به پیاده شدن از هواپیما نیز نبوده‌اند که سرانجام مجبور به پیاده شدن از هواپیما می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
احتمالا بار اولشون بود که میرفتن مسافرت وگرنه باید حتما عادت کرده باشند . ضمنا برن قربونی کنند که هواپیماشون سالم رسید و الان زنده هستند . واقعا چقدر ما ایرانیان انتظاراتمون زیاده .
میشه بگین چجوری مجبور به پیاده شدن میشن ؟
داستان باهالي بود
چرا با قطاز نيومديد؟؟؟؟
شما از این جمله چی می فهمید؟ سرانجام با گذشت حدود 9 ساعت، پرواز ایران به زمین نشست یعنی هواپیما 9 ساعت رو هوا بوده؟
بالاخره هواپیما نقص فنی داشته یا نه؟ اگه داشته چی جوری بعد از 9 ساعت به زمین نشسته؟
و مسافران ناراحت و خشمگین به هواپیما سوار شدند
لابد می خواستید با ساز و دهل و پایکوبان سوار هواپیما بشن؟ شنا هم با این انشاهای الکیتون!
با سلام
براي تردد مجدد به استانبول با توجه به اينكه نياز به ويزا نيست معطلي 9 ساعته و اينكه گفته ايد پاسپورتها مهر خورده بوده بي معناست!!!!!
همين كارها رو ميكنن كه هواپيما سقوط ميكنه بعد ميگن توپولوف چنين توپولوف چنان!
این شرکت های هواپیمایی مال چه کسانی است که کارمندان آن به پشتگرمی صاحبان این شرکت ها این قدر جسور هستند و مردم را به سخره می گیرند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هیچ جای دنیا این چنین نیست و این موارد فقط در کشور ما اتفاق می افتد!
يا رب مباد كه گدا معتبر شود!!!!!
حدود 15 روز پیش هم همین اتفاق برای شرکت کاسپین و مسافرانی که از آنتالیا عازم تهران بودند پیش امد . البته نه در خود انتالیا به دلیل نداشتن پرواز مستقیم به تهران.
مسافران حدود 9 ساعت در فرودگاه معتل بودند و هیچکس پاسخگو نبود و اجازه ترک فرودگاه هم داد نشد.
البته همه اینها دلیل خوبی است برای انتخاب مجدد استاد راهنمای دکتر برای وزارت راه.
خوب، اگر ناراحت هستند با يك شركت هواپيمايي ديگه سفر كنن!!
عجب آدمهایی پیدا میشن
آخه یکی نیست بگه همین که سالم رسیدید به فرودگاه برید جشن بگیرید پیاده نشدنتون دیگه چی بوده
اینا فکر کردن اینجا هم بورکینافاسوهه
خلایق هرچی لایق راست میگید ششماه کاسپین و تحریم کنید هیچکی بلیطش رو نخره باباش به عزایش مینشیند به همین سادگی
بابا شانس آوردند كه سقوط نكرده بروند خدا را شكر كنند والا اين وزير راه از سقط صدتا هواپيماي ديگه هم ناراحت نميشه تاخير كه ديگه خيلي هم خوبه مثل بيكاري و تورم و واردات زياد و ....
وقتی نمایندگان مجلس بدون توجه به هشدار های آقای زاکانی به او رای اعتماد میدن باید هم انتظار چنین برخورد هایی را داشته باشیم
قابل توجه ریس جمهور که میخواهد نسخه مدیریت برای دنیا صادر کند
واقعا حق مسلم وزیر راه بود که مجددا رای اعتماد بگیره . دست نماینده های مجلس درد نکنه
حدود یک ماه قبل نیز در همین خط هواییی ولی با هواپیمایی ایران ایر این مشکل پیش آمد.اینجانب خود یکی از مسافران بودم که حدود 5 ساعت تاخیر داشتم و منجر به یک روز مرخصی برای من شد.هیچ اطلاع رسانی به مسافران نشده بود و در فرودگاه استانبول همه سردر گم بودند و منجر به درگیری چند مسافر با یکدیگر و مسوولین انتظامی فرودگاه شد.
جناب وزیر حبر داری؟ نه!!! اونها زود تر از وقت بلیط اومده بودن فرودگاه
کسانی که پروازهای خارجی داشتن با این موارد کاملا آشنا هستن. متاسفانه این قضیه واسه بار اول و دوم نیست که در مورد ایرلاین های ایرانی رخ میده و مسوولین فرودگاه های خارجی کوچکترین اهمیتی به ایرانی ها نمیدن و از اون بدتر حضور نداشتن مسوولین خود اون ایرلاین و عدم رسیدگی اونهاست.
ملت ایران به توهین عادت دارند از کوچیکی به همه ما ها تو خیبان و مدرسه و دانشگاه و کوچه و بازار توهین شده
عین این حکایت را ما در پرواز زاگرس از فرودگاه وارنا(بلغارستان)در 6 شهریور داشتیم با 14 ساعت تاخیر و تازه اینکه کاپیتان پس از این تاخیر حاضر به سوار کردن مسافر نبود. اگر غیر این باشه باید تعجب کرد.
باش تا صبح دولتت بدمد
كين هنوز از نتايج سحر است
بله همینه!! هر جا دوست دارید شکایت کنید!! قاضی القضات! مدعی العموم به داد مردم برسید!! اینجا دیگه مدعی العموم وجود ندارد!! چون موضوع حق مردم است!! نه سیاسی
آقا جان اينجا ايران است .
اروپا كه نيست اعتراض ميكنيد ؟؟!!
روي پدر و مادر راه ايران جناب مستطاب حضرت اجل بهبهاني سفيد
کاسپین را تعطیل کنید ویا آنرا تحریم نمایید تا تعطیل شود.
بابا بیاین با شرکت " سم طلا " سفر کنین خیلی امن تر و راحت تر و سریعتره! هوا رو هم کمتر آلوده می کنه!
همین که گذاشتند زنده بمونن از سرشان هم زیاده
این رفتار عادت مسئولان شرکت های هواپیمایی است
شما سانسورچی های بی ارزشی هستید که واقعیات را درج نمی کنید. من چند بار نظرم را درج کردم که سانسور شد. چرا باید از مسافران با دو خودرو پاسدار ضد شورش استقبال شود؟ این توهین بزرگتری است.
چرا پرواز در هماهنگی با ترک ها از مقصد و مبدا ارومیه ثبت و انجام می شود. چرا پرواز رفت از فراز آنکارا بازگشت؟ و جان مردم را بخطر انداخت؟
سانسور چاره نیست. شما هم قربانی می شوید.
توهین اصلی سانسور شماست.
توهینی در کار نبود. توهین حضور خودروهای سپاه در اطراف هواپیما در فرودگاه امام بود. در فرودگاه سبیها استانبول پلیس در پاسخ به کف زدن ها و فریاد کاسپین کاسپین می پرسید که ما چکار می توانیم بکنیم؟ برید به دفتر کاسپین اعتراض کنید. و قبل از آنهم بعد از شکایت ما آنها تعدادی ساندویچ بدرد نخور و آب میوه و آب معدنی تقسیم کردند.
خوش بحال تابناکیها که یک سوژه بدستشان امد
بازم جا شکرش باقیه نیافتدن پایین
درود بر پویایی این آدمها. اعتراض بسیاری از بدبختی های مارو درست می کنه
این اتفاق همواره توی پروازهای داخلی هم میفته!
مگرنمیدانیدمادردنیا کسی را نداریم سال گذشته دردبی مارا بیابرو کردند کسی حرفی زد
به نظر من مشکل از خود ملت ماست حتما میگید چرا؟ بابا اگه همین ملت بلیط این شرکت نخرن اینها که خالی اینور واونور نمی رن بعد سه چها ماه ورشکست میشن اونای که سوار این هواپیما شده بودن همشون داستان سقوط هواپیمای ارمنستان میدونستن پس چرا با زهم کاسپین رو انتخاب کردن مطمئنا زورکی کسی اینها رو مجبور نکرده پس از ماست که بر ماست
اینا با این کارشون امنیت ملی رو بخطر انداختند! حالا کسی کاری نمیکنه تا مگر اینکه رهبر مثل داستان کهریزک دستور تعطیلی بده، بعد همه صف می بندن برای اجرای دستور رهبر! بعد میگن این کاسپین اینا از عوامل موساد و سیا بودن و ما تا رهبر گفت همشونو گرفتیم.
جای تعجب داره که چرا ترکیه با این همه پولی که از ایران وارد ان کشور شد(20تن طلا و...) به ایرانیها بی معرفتگیری در میاره بابا یه ذره چشم رو هم خوبه
خوب با هواپيما سفر نكنيد
آقا یه سوال داشتم ، توپولوف چینی نداریم ؟
از ماست که بر ماست.
توهین تیتر مطلب و نوشته شماست که علیرغم این همه کامنت هنوز به اصل مطلب اشاره نکرده و فقط ماجرای فرعی فرودگاه استانبول رو نوشته!
شان ما همینه!
بفرستین این مسافرا رو کهریزک ( یا ایذا) چند تا از بازجوهای کهریزکی رو بفرستید داخل اون طیاره! چند روز بعد مسافرا اعتراف می کنند که در توطئه تغییر دولت در زیمبابوه برای دولت چین جاسوسی می کردند و اصلا تو عمرشون هواپیما ندیدند..کاسپین هم یه جور کیک یا شربته!!!!!
خوب بهتر نيست با همان وسايل قديمي ومطمئن مانند استر و....مسافرت كنيم تا اينهمه دردسر را هم نداشته باشيم و معترض به وزرا و....نشويم .
خدائيش اين نظر آخريه خيلي باحال بود. يا علي(ع)
1-نباید مسافرت کرد 2-نباید سوار هواپیما شد 3-نباید توقع پذیرایی وعذرخواهی داشت.4-نباید اعتراض کرد .وگرنه سوار توپولوف میکنمت.
اسفند 87 هم هواپيمايي ماهان بليط ok بغداد به تهران را فروخته بود و بعد لغو كرده يود.24 ساعت تو فرودگاه مونديم بدون توضيح و معذرت خواهي.بعد هم خودمون بليط خريديم و با هواپيماي عراقي برگشتيم.
میخواین بخواین .نمی خواین نخواین . اگه دوست نداری برین یه جا دیگه زندگی کنید.همینه که هست ؟؟؟!!!!!
وقتی هواپیمای این شرکت اینطوری سقوط میکنه باز میرن ازش بلیط می خرند حقشونه که اینطوری هم باهاشون برخورد بشه.
با سلام
با توجه به سابقه قبلي شركت كاسپين ، بي عقلي كامل است كه كسي با اين شركت و خصوصا با هواپيماي توپولوف پرواز كند.!!!!!
دبی رو پولدار کردیم اواخر دیدیم چه کارا می کنه ترکیه هم همینه، اوضاعش که بهتر شه ببین چه می کنه!!!
بايد خدا را شكر كنند كه با هواپيمايي كه از قبل نقص فني داشته سالم رسيده‌اند!!
باعرض سلام ا تمام وقايع اين پرواز حقيقت تلخ است وبه جا ي عزرخواهي مدير فرودگاه به مردم توهين ميكند وانها بي سواد از صنعت هوانوردي مي داند ومدير كاسپين هم راستمي گويد با 30 عدد آبميوه وساندوچ كالباس از 160 نفر مسافر پذيراي كردند؟ جالبتر اينكه به واسطه همشهري وهمكلاسي جناب وزير راه با دفتر ايشان هم تماس گرفته شدواقدام خاصي صورت نگرفت
لعنت به كاسپين ....... درش تخته كنيد
آقای تابناک : از شما بعیده! یعنی انتظار دارید فرودگاه استانبول جور بی برنامگی شرکت کاسپین رو بکشه. واقعا که ....
کی گفته اینها اعتراض کنند بی خود کرده اند همین که هست نمی خواهند بروند خر سوار شوند.
همه جا خرابه. یکی دو جا نیست که!
پرواز کاسپين تاريخ 30/5/88 از دمشق به تهران نيز به جاي ساعت 18.40 ساعت 23.40 صورت گرفت و نمونه کاملتر اهانت ها به مسافرين نيز در دمشق صورت گرفت
اصلا جای تعجب نداره ، مثل اینکه این قضیه داره کم کم عادی میشه ، خرداد ماه امسال هم دقیقا همین اتفاق توی فرودگاه استانبول ولی با پرواز کیش ایر برای من افتاد که البته معطلی 12 ساعته برای ما به همراه داشت.
در پرواز 425 تهران شيراز كه مردادماه بود هم بي حرمتي زيادي به مسافران كردند البته پرواز ايران اير بود كسي ككش هم نگزيد
مگه اینا هم مهمه واسه کسی؟!!
اعتراض كردن ببريدشون كهريزك
متاسفانه استاندارد صنعت هوانوردی با ورود مدیران ناآگاه و غیر مطلع مسبب صدمات جبران ناپذیری را عاید این صنعت نموده . در اینگونه اتفاقات پیش آمده اسباب و اداوت بروز اجازه آن را می دهد که با یک اطلاع رسانی تاخیر را اعلام و با صرف هزینه هر چند اندک همچنین در کنار دست مسافرین قرار گرفتن و صحبت های آرام کننده و نوید بخش می تواند کل ماجرا را به سمت و سوی خوبی رهنمون سازد . متاسفانه مدیران و اغلب پرسنل فعال امروزی در فرودگاهها بجای اعمال ابزارهای آرام کننده مبادرت به فرار از دید مسافرین را نموده و آنان را مواجه با کوله باری از استرس و ناامیدی بحال خود رها می سازند . صنعت هواپیمائی در کنار تکنولوژی بروز خود اهرمهای دیگری در حوزه بازرگانی مسافری را دارد که در اغلب سطوح آن خصوصاء در کشور ما مدتهاست که دفن شده است .
هيچ كس به فكر ملت نيست .....
زنده باد روسيه توپولوف154
بگوييد بعدا با معترضان چه رفتاري شد ؟ ايا انها را هم به كهريزك ميبرند يا نه؟
سلام.سال 1386 به اتفاق خانواده از سفر توریستی اسانبول به تهران کارت پرواز به تبریز تحویل مسافران دادند.اعتراض کردم.یکی از مسافران گفت همیشه کارت ها بجای تهران بنام تبریز یا ارومیه میدهند.در مراجعت ته کارت را به دفتر احمدی نژاد فرستادم با ادرس و مشخصات خودم که خبری نشد. با احترام یاسینی
باز خوبه تو استانبول بود. حداقل فرودگاه زیبایی داره.
دو سال پیش، همین بلا تو فرودگاه دمشق بر سرم اومد. اونهایی که با کاسپین دمشق رفتند میدونن که به علت غیر استاندارد بودن هواپیما، پروازهای کاسپین از فرودگاه حجاج انجام میشه! و در باند اصلی اجازه نشستن نداره!
حالا تصور کنید که پرواز باید ساعت 10 شب انجام بشه، پنج صبح هواپیما تشریف آوردند.
مهر خروج رو که زدند، همه مسافران رو داخل یک سالن بسیار کثیف کردند و در رو از پشت بستند و رفتند لالا.....!!!
چطور دلشون اومد که از مسافرا پذیرایی نکنن آخه نامردا....ولی من اگه 9 ساعت پروازم تاخیر داشته باشه میدونم باید چی کار کنم .....
سالم رسیدید طلب کارید.حتما باید شرکت محترم اجسادتان را به وزن 100 گرم به شکل در هم تحویل بستگان میداد!؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر