بازدید 4376

تاکید بر پاسخگویی عملیاتی به سهام داران پدیده شاندیز

عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان کشوررا قرائت کرد.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 16 October 2016
اکبر رنجبرزاده امروز یکشنبه ( 25 مهر) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در صحن علنی مجلس به شرح ذیل قرائت کرد.

بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر آموزش و پرورش درخصوص جلوگیری از ادامه تحصیل فرهنگیان تذکر و داد وگفت:  ادامه تحصیل فرهنگیان امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیراست ، بنابراین دستورلغو بخشنامه فوق الذکر ضروری است.

علی وقف چی نماینده زنجان وطارم به وزیر کشور و وزیر دادگستری درخصوص پاسخگویی منطقی و عملیاتی به سهام داران پدیده شاندیز در سطح کشور و تعیین تکلیف وضعیت آنان را تذکر داد.

روح الله بابایی نماینده مردم بوئین زهرا به وزیر جهادکشاورزی درخصوص عدم پرداخت مابه التفاوت خرید تضمینی جوکاران در قزوین و شهرستان های بویین زهرا و آوج را تذکرداد.

احمد امیرابادای فراهانی نماینده مردم قم به وزیرراه و شهرسازی جلوگیری از افزایش کرایه وسایل نقلیه عمومی بین شهری درایام اربعین را تذکرداد.

قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس به وزیر آموزش و پرورش تقاضای رسیدگی به وضعیت آموزش و پرورش استان گلستان و گنبدکاووس و آزاد شهر و عدم علت پرداخت بسیاری از مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته کشور از جمله کمک هزینه ازدواج و فوت از سال 90 و 91 را تذکر داد.

سید قاسم جاسبی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توزیع علت اجرای طرح تحول سلامت در بخش ها و  روستاهای مناطق محروم و کمبود پزشک در شهرستان های کرمانشاه را تذکر داد.

علی کرد و جبار کوچکی نژاد نمایندگان خاش و میرجاوه و رشت به وزیر آموزش و پرورش توزیع علت حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی مدارس را تذکر دادند.

محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد به رییس جمهور لزوم پیشگیری از نشر اکاذیب و افترا توسط مدیران زیرمجموعه معاون اول رییس جمهوررا تذکر داد.

علیم  یارمحمدی و 7 نماینده مجلس استان سیستان و بلوچستان به وزیر آموزش و پرورش توزیع علت عدم حذف عنوان بلوچستان از کتب درسی در سال تحصیلی 95 و 96 را تذکردادند.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه به اتفاق همه نمایندگان این استان به وزیرجهاد کشاورزی تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خرید تضمینی گندم را تذکرداد.

اکبررنجبرزاده، محمد جواد ابطحی، نادر قاضی پورنمایندگان اسداباد، ارومیه و خمینی شهر به  وزیراقتصاد و دارای، وزیر امور خارجه و رییس جمهور لزوم بیان سیاست تعیین سیاست تغییرناپذیر ایران در خصوص عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی وزیر اقتصاد کشور آلمان را تذکردادند.

ابطحی نماینده خمینی شهر و 12 نماینده استان اصفهان به وزیر نیرو درخصوص صدور دستور به شرکت آب منطقه چهارمحال بختیاری جهت اجرای مصوبات شورای عالی آب و جلوگیری از پمپاژ آب در بالا دست زاینده رود و بارگذاری‌های جدید تذکر دادند.

شهاب نادری نماینده پاوه به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم رعایت حقوق بازرسان و ناظران جهاد کشاورزی و به وزیر خارجه درخصوص توضیح علت عصبانیت وزیر امور خارجه و عدم رعایت شان مجلس شورای اسلامی را تذکر داد.

مصطفی کواکبیان به وزیر کشور در خصوص توضیح درباره علت بی توجهی به وضعیت نابسامان ترافیک تهران و بی توجهی به منطقه قدیمی و مذهبی کن و به وزیر اقتصاد درباره تسریع در رسیدگی به وضعیت سهام داران موسسه ثامن الحجج پردیسان و پدیده را تذکر داد.

علی نجفی نماینده بابل به وزرای کشاورزی و صنعت درخصوص لزوم تنظیم خرید و فروش بازار مرکبات و جلوگیری از ضرر و زیان به باغداران را تذکرداد.

همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب به وزیر نیرو توزیع علت عدم تعیین تکلیف حقابه سدهای احمدآباد تکاب تذکرداد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل