بازدید 7757
۸

دستگیری مردی پیش از سومین تجاوز به یک زن

کد خبر: ۶۳۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 16 October 2016
مردی افغان که با ورود به خانه زنی تنها در یوسف‌آباد دو بار به او تعرض کرده بود، دستگیر شد. 
 
به گزارش شرق، زنی روز ١٥ مرداد با مراجعه به کلانتری یوسف‌آباد به مأموران اعلام کرد ساعت ٤:٣٠ بامداد شخصی ناشناس وارد منزل او شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار جنسی قرار داده است.
 
شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «فرد ناشناسی پس از تخریب توری پنجره از طریق راهرو وارد ساختمان شد و به من که در اتاق‌خواب در حال استراحت بودم، حمله‌ور شد. او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد اگر جیغ بکشم یا درخواست کمک کنم، من را خواهد کشت و در ادامه با تهدید، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد».
 
شاکی پرونده با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و به وسیله همین شخص مورد آزار قرار گرفته بود، به کارآگاهان گفت: «ساعت یک بامداد روز ١١ مرداد نیز، زمانی‌که در حال استراحت بودم به وسیله همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتم».
 
با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد. با توجه به اظهارات شاکی مبنی بر اینکه فرد ناشناس در مقطع زمانی چندروزه، دو بار به محل سکونتش رفته بود و این احتمال وجود داشت که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند، مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی در دستور کار قرار گرفت. 
 
کارآگاهان پس از چند شبانه‌روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکی، در ساعت سه بامداد روز ٢١ مرداد فردی را مشاهده کردند که از دیوار منزل شاکی بالا رفته و وارد حیاط خانه شد.
 
این شخص پس از ورود به داخل حیاط، به سمت ورودی ساختمان حرکت کرد اما در آنجا متوجه حضور کارآگاهان شد و اقدام به فرار کرد اما با سرعت عمل مأموران دستگیر شد.  این شخص، پس از دستگیری بلافاصله از سوی شاکی شناسایی و برای انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 
 
متهم ٢٤ساله به نام «حامد. ک» که تبعه افغانستان است در همان تحقیقات اولیه به دو فقره آزار و اذیت همراه با تهدید شاکی اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: «حدودا دو هفته پیش، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم. در این مدت بی‌کار بودم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه‌زنی در آن منطقه بودم که دیدم در خانه‌ای باز است. وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم.
 
پس از ورود به داخل خانه؛ زنی را تنها دیدم. به سمت او حمله‌ور شدم، گلویش را گرفتم و به او گفتم: «اگر صدایت دربیاید، تو را خواهم کشت» و سپس به وی تعرض کردم و از آنجا متواری شدم. چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم. این‌بار درِ حیاط قفل بود از بالای در وارد حیاط شدم. نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود، برداشتم و آن را زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم. از نردبان بالا رفتم. توری پنجره را پاره کردم و وارد ساختمان شدم. آن زن روی تخت خوابیده بود. مجددا به سمت او حمله‌ور شدم، گلویش را محکم گرفتم و به او تعرض کردم. امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم. از روی دیوار وارد حیاط شدم، اما این‌بار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم. قصد فرار داشتم که دستگیر شدم».
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، دیروز با تأیید این خبر گفت: «در ادامه رسیدگی به این پرونده و به منظور شناسایی سایر جرائم ارتکابی مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضائی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شده است و از شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند هویت و اظهارات آنها نزد پلیس کاملا محرمانه و محفوظ است».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
مفسد فی الارض
مردان ما با رفتن به جبهه و جنگيدن مدعى حفظ ناموسشون بودنند، حالا اينا توى كشورمون به ناموسمون تجاوز ميكنن،حق اعتراض به حضورشون رو هم نداريم.
عجب چشمان شیطانی داره.....چطوری امده ایران یعنی کشور اینقدر بی در و پیکره....
حالا ببینم رسانه های افغان چی میگن
باز خدا رو شکر که خودش اعتراف کرد!!!!

وگرنه الان باز دوباره فلاسفه و کاراگاهانِ محیطِ مجازی با خوندن این خبر حکم به مقصر بودن اون خانوم میدادن و اعاده فضل میکردن که "اگه خودش تو این ماجرا نقش نداشت، پس چطور قبلا هم یک بار این بلا سرش اومده بود!!؟" حتما یه چیزی بوده که...!!

نمیدونم از کِی و کجا بذر این شکّاکی و بدبینی تو دل همه ماها کاشته شده
خيلي جالبه به سادگي آب خوردن وارد مملكت ميشن و از اون ساده تر به ناموس مملكت تجاوز مي كنند.
اعدام سريع
چرا زنان ایران این قدر اعتماد به نفس ضعیفی دارند .چرا همون اول شکایت نکرده ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل