بازدید 2066
برندتس:

نتوانستيم علي كريمي را مهار كنيم

او بازيكن بزرگي است و مي‌تواند در ميدان دست به هر كاري بزند. برنامه‌ريزي كرديم تا وي را مهار كنيم و اجازه فعاليت درون ميدان را به او ندهيم؛ اما موفق نشديم. بازيكن شماره 8 استيل‌آذين توانست موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه ما ايجاد كند و خط دفاعي را آزار دهد.
کد خبر: ۶۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۱ 08 September 2009
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: شماره 8 استيل‌آذين بازيكن بزرگي است و نتوانستيم وي را مهار كنيم.

به گزارش فارس، ارني برندتس پس از تساوي يك بر يك برابر استيل‌آذين در هفته پنجم ليگ برتر اظهار داشت: بازيكنانمان به خوبي كار كردند و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم. مي‌توانستيم با استفاده از موقعيت‌ها، پيروز ميدان باشيم؛ اما بازيكنان جواني داريم و كم‌تجربگي باعث شد تا نتيجه‌اي بهتر از تساوي به دست نياوريم.

وي در خصوص داور و صحنه مشكوك خطا روي علي كريمي، خاطر نشان ساخت: در مورد داوري نظري ندارم؛ اما معتقدم در صحنه‌اي كه روي او در نيمه دوم خطاي مشكوك صورت گرفت، پنالتي نبود. غلامرضا جباري به درستي دستور به ادامه بازي داد.

سرمربي تيم راه‌آهن راجع به علي كريمي، عنوان كرد: او بازيكن بزرگي است و مي‌تواند در ميدان دست به هر كاري بزند. برنامه‌ريزي كرديم تا وي را مهار كنيم و اجازه فعاليت درون ميدان را به او ندهيم؛ اما موفق نشديم. بازيكن شماره 8 استيل‌آذين توانست موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه ما ايجاد كند و خط دفاعي را آزار دهد.

تيم راه‌آهن با اين تساوي چهار امتيازي شد و در رده چهاردهم قرار گرفت و استيل‌آذين 10 امتيازي، در رده پنجم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس