بازدید 1971
مايلي‌كهن:

صداوسيما حرف‌هايم را تحريف مي‌كند

شايد همه فكر كنند مي‌خواهم شكست تيم را توجيه كنم، اما اميدوارم مرادي روي گل اول استقلال اشتباه نكرده باشد، البته اشتباه طبيعت فوتبال است و يك روز داور، يك روز من و يك روز بازيكن اشتباه خواهد كرد، اما بايد كاري كنيم تا اشتباهات تكرار نشود.
کد خبر: ۶۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۳ 08 September 2009
سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: اميدوارم داور مسابقه روي گل استقلال تصميم اشتباهي نگرفته باشد.

به گزارش فارس، محمد مايلي كهن پس از شكست 2 بر يك تيمش مقابل استقلال در نشست مطبوعاتي پس از بازي عنوان كرد: از نحوه بازي بازيكنان سايپا راضي نيستم. البته بايد به تيم خوب استقلال و كادر فني اين تيم تبريك بگويم، زيرا امروز يك بازي مردانه را از 2 تيم شاهد بوديم. ما در دقيقه 94 گل خورديم كه اين هم جزيي از فوتبال است. براي ما ليگ ادامه دارد و سوت پايان هر بازي آغاز بازي بعدي خواهد بود.

وي ادامه داد: موضوعي را بايد بگويم كه در 5 هفته گذشته در مصاحبه‌هاي مطبوعاتي پس از بازي حرف‌هاي من تحريف مي‌شود. همين‌جا به سازمان ليگ مي‌گويم كه اگر حرف‌هاي من تحريف شود، ديگر در اين نشست ها شركت نخواهم كرد. وقتي حرف‌هاي من تغيير مي‌كند، بهتر است حرفي نزنم.

مايلي‌كهن در پاسخ به سؤال خبرنگاران صدا و سيما كه آيا منظورش از تحريف حرف‌ها، توسط رسانه‌هاي نوشتاري است؛ گفت: اتفاقاً منظور من صدا و سيما است، زيرا هنگامي كه مصاحبه زنده پخش مي‌شود نمي‌توان آن را سانسور كرد، اما وقتي مصاحبه زنده نيست، هر قسمتي كه دوست دارند پخش مي‌كنند و ممكن است از آن سوءبرداشت شود.

وي در مورد اينكه چرا كنار خط نيامد، گفت: من در 5 بازي گذشته هم كنار خط نيامدم و تمرين كرده‌ام كه به كنار خط نياييم و از اين به بعد هم نخواهم آمد.

مايلي‌كهن با بيان اين كه اگر راجع به داوري صحبت كنم نتيجه عوض نمي‌شود، افزود: شايد همه فكر كنند مي‌خواهم شكست تيم را توجيه كنم، اما اميدوارم مرادي روي گل اول استقلال اشتباه نكرده باشد، البته اشتباه طبيعت فوتبال است و يك روز داور، يك روز من و يك روز بازيكن اشتباه خواهد كرد، اما بايد كاري كنيم تا اشتباهات تكرار نشود.

وي اظهار داشت: من هم شك دارم كه گل درست بود يا خير و پس از مشاهده فيلم بازي مي‌توانم نظر صريح خود را بدهم، اما اميدوارم نظرم در حد شك باقي بماند.

سرمربي سايپا در مورد ميزباني اين تيم در ورزشگاه انقلاب كرج گفت: طبيعي است در اين مورد در ورزشگاه انقلاب حرف بزنم، اما وقتي مقابل پيكان بازي كرديم يعني مشكل حل شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان