بازدید 1850
فدراسيون همكاري نكند

قلعه‌نويي: به تيم ملي بازيكن نمي‌دهيم

وي در مورد داوري مسابقه تاكيد كرد: فولاد يك موقعيت داشت كه آن هم آفسايد بود كه كمك داور آن را نگرفت، البته عنايت بايد در نوع انتخاب داوري تجديد نظر كند.
کد خبر: ۶۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۸ 08 September 2009
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: اگر فدراسيون فوتبال همكاري نكند باشگاه سپاهان در آينده بازيكني را به تيم ملي نخواهد داد.

به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي پس از تساوي صفر بر صفر تيمش مقابل فولاد خوزستان در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: دو نيمه متفاوت را پشت سر گذاشتيم كه در نيمه اول بازي سرد و كسل كننده دنبال شد. در نيمه دوم بهتر بوديم و 13 موقعيت گل را داشتيم كه دروازه‌بان فولاد يك‌تنه مقابل آنها ايستاد.

وي ادامه داد: فولاد ورزشگاه زيبايي دارد كه اين حاصل زحمات رضاييان، مديرعامل قبلي اين تيم است.

قلعه‌نويي با اشاره به اين كه از كفاشيان به عنوان متولي فوتبال انتظار داريم با باشگاه‌ها همكاري بيشتري داشته باشد، عنوان كرد: اگر اين همكاري نباشد باشگاه سپاهان در دوره‌هاي بعدي هيچ بازيكني را به تيم ملي نخواهد داد.

سرمربي سپاهان افزود: لزومي نداشت در اين موقعيت حريف تمريني بحرين شويم و برخي باشگاه‌ها براي مدتي بازيكنان را در اختيار نداشته باشند.

وي در مورد داوري مسابقه تاكيد كرد: فولاد يك موقعيت داشت كه آن هم آفسايد بود كه كمك داور آن را نگرفت، البته عنايت بايد در نوع انتخاب داوري تجديد نظر كند.

سرمربي سپاهان تصريح كرد: از اين به بعد سپاهان براي قهرماني خواهد جنگيد و مي‌خواهيم با نتايج خوب در پايان قهرماني را به اصفهاني‌ها تقديم كنيم.

وي درباره انتخاب سعيدلو به عنوان رئيس سازمان تربيت‌بدني گفت: از او توقع داريم فوتبال را به دست فوتبالي‌ها سپرده و اهل فن فوتبال را هدايت كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی