بازدید 4575

حضور مارادونا،‌توتی‌و‌ رونالدینیو در دیدار صلح

کد خبر: ۶۳۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 13 October 2016
 دیدار خیریه صلح با حضور ستاره‌های نامدار فوتبال جهان شب گذشته برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رونالدینیو، فرانچسکو توتی و دیگر ستاره‌های سابق و فعلی جهان به همراه دیه‌گو مارادونا در دیدار خیریه صلح در رم که توسط پاپ فرانسیس، رهبر مذهبی کاتولیک‌های جهان ترتیب داده شده بود، حضور پیدا کردند.

در این بازی ستاره‌هایی همچون هرنان کرسپو، کافو، جان‌لوکا زامبروتا، روبرتو کارلوس، خوان سباستین ورون و فابیو کاپلو حضور داشتند. در این بازی پسر مارادونا یعنی مارادونا جونیور هم حضور داشت و دقایقی برای تیم آبی‌پوش منتخب جهان بازی کرد.
حضور مارادونا،‌توتی و رونالدینیو د دیدار صلح 
حضور مارادونا،‌توتی و رونالدینیو د دیدار صلح
این دیدار به برتری 4 بر 3 تیم منتخب لالیگا برابر تیم منتخب جهان انجامید. گل‌های منتخب لالیگا را کانوته (5)، بوخان (34)، کرسپو (67) و کاوناگی (78) به ثمر رساندند و در مقابل تیم منتخب جهان توسط دی‌ناتاله (یک)، توتی (22) و بوردیسو (68) به گل رسید.

ترکیب اصلی تیم منتخب جهان که پیراهن آبی پوشیده بود، به این شرح است: موندراگون، کافو، آلدایر، بوردیسو، کاندلا، تادی، کاربونه، مائوری، مارادونا، دی‌ناتاله و توتی.

تیم منتخب لالیگا هم که سفیدپوش بودند ابتدا با این بازیکنان به میدان رفت: بیتزاری، زامبروتا، مارکز، سانچس، آبیدال، داویدز، ورون، بوخان، رونالدینیو، کرسپو و کانوته.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار