بازدید 1888
گفت‌وگوي فابرگاس با گل؛

من در بارسا؟ برايم افتخارآميز است

درباره شايعه‌ها پيرامون بارسلونا به خوبي باخبرم. اما، من حرفه‌اي هستم و بازيكن آرسنال. هيچ كس نمي‌داند كه در فوتبال چه رخ مي‌دهد. ارتباط نام من با بارسلونا برايم افتخار است اما، ابتدا بايد منتظر بود و ديد كه آرسنال در اين فصل به كجا خواهد رسيد. مطمئن هستم كه ما به زودي عنواني را بدست مي‌آوريم.
کد خبر: ۶۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۰ 07 September 2009
كاپيتان 22 ساله توپچي‌ها گفت در انگليس راحت‌تر است و دوست دارد در اين كشور بماند. سسك فابرگاس با وجود سن و سال اندكي كه دارد، يكي از بهترين‌هاي ليگ برتر به شمار مي‌آيد و نامش در تابستان جاري بارها و بارها در ارتباط با بارسلونا و بازگشت به اسپانيا مطرح بود. او درحال حاضر به دليل آسيب ديدگي دور از فوتبال به سر مي‌برد و از همين رو در بازي حساس آرسنال برابر منچستريونايتد و همچنين رقابت‌هاي تيم ملي اسپانيا غايب بود.

او در گفت‌وگو با پايگاه اينترنتي "گل" درباره آينده‌اش و همچنين فصل جاري مطالبي را عنوان كرد.

فابرگاس درباره باخت آرسنال به يونايتدها گفت: «داور مسابقه اعتراف كرد كه اشتباه كرده است اما، ديگر نمي‌توان چيزي را تغيير داد و بايد به فكر بازي‌هاي بعد بود. باخت در اين مسابقه دردناك است چرا كه ما فرصت‌هاي كافي داشتيم. اين مساله پيش از اندازه فيزيكي و پربرخورد بود اما، ديگر كسي وجود ندارد كه بتواند ما را با اين شيوه بازي بترساند. زماني كه در خانه بازي كنيم، اوضاع به شكلي ديگر خواهد بود.»

اين بازيكن اسپانيايي درباره آندري آرشاوين هم گفت: «آندري بازيكني فوق‌العاده است كه عاشق بازي است. بازي با او عالي است. او به بازي ما بعد تازه‌اي مي‌دهد. ما اكنون كامل‌تر شده‌ايم. او يكي از بهترين‌هاي ليگ است و هنوز هم بهتر خواهد شد.»

"سسك" درباره شايعه‌هاي تازه درباره آينده‌اش نيز گفت: «درباره شايعه‌ها پيرامون بارسلونا به خوبي باخبرم. اما، من حرفه‌اي هستم و بازيكن آرسنال. هيچ كس نمي‌داند كه در فوتبال چه رخ مي‌دهد. ارتباط نام من با بارسلونا برايم افتخار است اما، ابتدا بايد منتظر بود و ديد كه آرسنال در اين فصل به كجا خواهد رسيد. مطمئن هستم كه ما به زودي عنواني را بدست مي‌آوريم.»

او افزود: «اگر بخواهم برگردم خواهم گفت كه چه بايد بكنم. در لندن مي‌توانم راحت باشم. بسيار راحت هستم و ونگر برايم بسيار كمك رسان بوده است. براي همين هم همواره به او احترام خواهم گذاشت. دوست دارم عنوان بزرگي را بدست بياورم. اما، همه چيز را خواهيم ديد.»

فابرگاس همچنين گفت كه با علاقه فراوان براي تيم ملي اسپانيا بازي مي‌كند و اينكه آندرس اينيستا، سرخيو راموس و ژابي آلونسو بهترين دوستان او در تيم ملي اسپانيا هستند. او ابراز كرد كه هر روز با آلونسو در تماس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار