بازدید 1454

نیکخواه بهرامی با مهرام در چین و لیگ

اینکه این بازیکن با وجود قرار داد با مهرام اقدام به انعقاد قرارداد داخلی با صبامهر کرده است چیزی که هیچ تاثیری در قراردادش با ما نخواهد گذاشت. صمد در شرایطی می‏توانست نسبت به قراردادش با صبامهر پایبند بماند که رضایت‎نامه ما را در اختیار داشته باشد. رضایت‏نامه‏ای که تا امروز کسی درخواست صدور آن را نکرده است!
کد خبر: ۶۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۸ 07 September 2009
مدیرعامل باشگاه مهرام با تاکید بر اینکه رضایت‏نامه‎ای جهت انتقال صمد نیکخواه بهرامی به تیم صبامهر صادر نشده است گفت: تیم بسکتبال مهرام با این بازیکن در تورنمنت بین‏المللی چین و رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‏های کشور شرکت خواهد کرد.

امیرمحمد گنجی در گفتگو با مهر اظهار داشت: صمد نیکخواه بهرامی طبق قراردادی که با ما دارد و در فدراسیون بسکتبال هم ثبت شده است بازیکن قانونی تیم مهرام محسوب می‏شود و تا زمانیکه قرارداد یک ساله وی با تیم تمام نشده نمی‎تواند در تیم دیگری بازی کند.

وی به قرارداد دو طرفه صمد نیکخواه بهرامی و تیم صبامهر اشاره کرد و گفت: اینکه این بازیکن با وجود قرار داد با مهرام اقدام به انعقاد قرارداد داخلی با صبامهر کرده است چیزی که هیچ تاثیری در قراردادش با ما نخواهد گذاشت. صمد در شرایطی می‏توانست نسبت به قراردادش با صبامهر پایبند بماند که رضایت‎نامه ما را در اختیار داشته باشد. رضایت‏نامه‏ای که تا امروز کسی درخواست صدور آن را نکرده است!

مدیرعامل باشگاه مهرام تصریح کرد: باشگاه مهرام هرگز برای صدور رضایت‏نامه انتقال صمد نیکخواه بهرامی به تیم صبامهر اقدام نکرد چون کسی درخواست آن را از ما نداشت. مدیران صبامهر اگر واقعا خواستار در اختیار داشتن صمد بودند باید به طور رسمی درخواست رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه مهرام اعلام می‏کردند تا ما هم در مورد آن تصمیم بگیریم. در خواستی که هرگز و از سوی هیچ کسی مطرح نشد.

گنجی یادآور شد: بنابراین صمد نیکخواه بهرامی طبق قرارداد بازیکن مهرام است. این بازیکن پس از بازگشت از فرانسه در تمرینات ما شرکت می‏کند تیم مهرام را در تورنمنت بین‏المللی چین که اواخر شهریورماه برگزار می‏شود و بعد از آن دور جدید رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‎های کشور همراهی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه مهرام با تاکید بر تمدید قرارداد مهدی کامرانی گفت: بازیکنان خارجی تیم نیز 25 شهریورماه به تهران سفر می‎کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر