بازدید 2064

صدايش را در نياوريد، كفاشيان اخراج است!

سعيدلو و كاشاني به هم نزديك شدند و از آن روز رابطه‌شان بسيار خوب شد. نقل است كه كارمندان نهاد رياست‌جمهوري به شوخي به حاج‌حبيب مي‌گفتند «كارمند» چراكه كار هر روزش حضور در دفتر سعيدلو بود. رئيس جديد دو هفته قبل كاشاني را فراخواند تا با او درباره ورزش حرف بزند. متن مذاكرات سكرت شده جز يك موضوع... البته كاشاني همراه خودش تيم رسانه‌اي دارد كه اتفاق نيفتاده را آنگونه نشان مي‌دهند كه واقعا ماجرايي هست، به‌هرحال اين هم براي خودش روشي است.
کد خبر: ۶۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۵ 07 September 2009
دنیای فوتبال؛ خيابان پاستور اين روزها محل رفت‌وآمد چهره‌هاي سرشناس ورزشي است كه با هماهنگي رئيس دفتر علي سعيدلو، وقت ملاقات مي‌گيرند و جلسه‌اي خصوصي را با رئيس جديد سازمان تربيت‌بدني برگزار مي‌كنند.

سعيدلو برخلاف گذشته ديگر پاسخگوي رسانه‌ها نيست و دوست ندارد در همان ابتداي كار «گاف» بدهد. او تجربه محمد علي‌آبادي را در نظر دارد و براي همين سعي مي‌كند كمترين تماسي با رسانه‌ها داشته باشد چراكه مي‌داند سرعت تغييرات در ورزش بالاست و تناقض‌ها خيلي زود آشكار مي‌شود.


به كفاشيان گفت ماندني هستي

علي كفاشيان در ميان ورزشي‌ها اولين مديري بود كه به پاستور فراخوانده شد. سعيدلو دو ساعت با رئيس فدراسيون حرف زد و به او اطمينان داد كه رئيس فدراسيون باقي خواهد ماند. نكته جالب درباره آن جلسه، مربوط به اظهارنظرهاي رئيس فدراسيون بود: «ببين آقاي سعيدلو! فوتبال هزينه دارد. هر سال 15ميليارد تومان هزينه مي‌شود كه شما هم بايد كمك كني. اگر حمايت شما نباشد ما هيچ‌كاره‌ايم.» سعيدلو هم كه كامل به حرف‌هاي كفاشيان گوش مي‌كرد به او اطمينان داد كه در پستش خواهد ماند و به فرد ديگري فكر نمي‌كند. آن روز كفاشيان با خوشحالي از دفتر سعيدلو خارج شد.


حاج حبيب با تيم رسانه‌اي

رابطه علي سعيدلو با حبيب كاشاني اصلا خوب نبود. آن روزها كه كاشاني مديرعامل پرسپوليس شد، سعيدلو رئيس هيات‌مديره بود و به‌عنوان همه‌كاره تيم اصلا دوست نداشت فردي به‌صورت دستوري انتخاب شود. كاشاني با دستور احمدي‌نژاد حكم گرفت و براي همين سعيدلو اصلا خوش نداشت مديريتش اينگونه جلو برود. گذر ايام اين دو را در يك جبهه قرار داد؛ آن روزها كه كاشاني مديرعامل 24ساعته پرسپوليس شد و در اقدامي شگفت‌انگيز نامش از روي سايت حذف شد. سعيدلو و كاشاني به هم نزديك شدند و از آن روز رابطه‌شان بسيار خوب شد. نقل است كه كارمندان نهاد رياست‌جمهوري به شوخي به حاج‌حبيب مي‌گفتند «كارمند» چراكه كار هر روزش حضور در دفتر سعيدلو بود. رئيس جديد دو هفته قبل كاشاني را فراخواند تا با او درباره ورزش حرف بزند. متن مذاكرات سكرت شده جز يك موضوع... البته كاشاني همراه خودش تيم رسانه‌اي دارد كه اتفاق نيفتاده را آنگونه نشان مي‌دهند كه واقعا ماجرايي هست، به‌هرحال اين هم براي خودش روشي است.


واعظ با چراغ خاموش

مديرعامل استقلال سياست خاص خودش را دارد و سعي مي‌كند بي‌سروصدا كارش را انجام دهد. او مخفيانه طرحش را براي سازمان تربيت بدني به نهاد رياست‌جمهوري داد اما بنابه دلايلي توسط تيم مشاوران احمدي‌نژاد انتخاب نشد و حالا هم براي رياست فدراسيون فوتبال گزينه مناسبي است. اما مديرعامل استقلال همچنان با چراغ خاموش حركت مي‌كند. جلسه واعظ با سعيدلو البته در ضيافت افطاري هفته قبل انجام شد كه حتي دو تن از مشاوران احمدي‌نژاد هم حضور داشتند. البته صحبت‌هاي ديگري نيز شده بود كه به باشگاه استقلال بازمي‌گشت و چندان اثرگذار نبود.


دادگان هم هست

غير از اين افراد، محمد دادگان هم جلسه‌اي با سعيدلو برگزار كرده كه فعلا هيچ خبري از آن به بيرون درز نكرده است. گويا دادگان شرايطي را مطرح كرده است كه براي سعيدلو پذيرفتني نيست اما به‌هرحال دادگان مي‌خواهد با قدرت به فوتبال برگردد، هرچند كه رئيس ديگر مثل گذشته قدرت ندارد.


پيشنهادهاي مشترك

دو نكته جذاب درباره اين گزارش وجود دارد كه نمي‌توان به راحتي از كنار آن گذشت. اولي مربوط به رابطه واعظ و كاشاني است كه مثل كارد و پنير هستند و اگر مي‌خواهيد بدانيد چرا كاشاني نتوانست براي بار دوم مديرعامل پرسپوليس شود بايد گفت كه زريبافان نگذاشت و نظر احمدي‌نژاد را تغيير داد. نكته دوم هم برمي‌گردد به مذاكرات سعيدلو با اين افراد كه دربه‌در به‌دنبال «قائم‌مقام» سازمان تربيت‌بدني است؛ چراكه او ورزشي نيست و تنها مي‌خواهد به‌عنوان نماينده دولت در جلسات حضور داشته باشد. در جلسات او با اين افراد، دو پيشنهاد وجود داشته است؛ اولي رياست فدراسيون فوتبال و دومي قائم‌مقامي سازمان.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار