بازدید 15252

سرقت دو خودرو در كارنامه دختر دانشجو

کد خبر: ۶۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۰ 07 September 2009
يك دختر دانشجوي 19 ساله پس از بازداشت در مقابل داديار جنايي به سرقت دو خودرو اعتراف كرد.

به گزارش ايسنا، چند روز قبل مردي 40 ساله با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران به قاضي امير اسماعيل رضوانفر ـ داديار شعبه چهارم دادياري ـ گفت: سوار بر خودروي پژو 206 خود در حال عبور از خيابان بودم كه پشت چراغ قرمز در كنار يك پرايد توقف كردم. دختري جوان راننده پرايد بود. شيشه را پايين داد و سر صحبت را با من باز كرد. از او خوشم آمد. پيشنهاد داد كه ماشين‌هاي‌مان را عوض كرده و كنار هم حركت كنيم. قبول كردم اما قبل از آن مدارك خودرو و شماره تماسش را گرفتم. پيش از سبز شدن چراغ، خودروهاي‌مان را عوض كرديم و در بزرگراه به راه افتاديم. كنار هم در حال حركت بوديم كه ناگهان او از يك از خروجي‌هاي بزرگراه خارج شد و من نتوانستم همراهش بروم. بعد هم هر چه تلاش كردم نتوانستم پيدايش كنم.

در پي شكايت اين شخص و بررسي مدارك خودروي پرايد، مشخص شد كه پرايد نيز سرقتي بوده و چند روز قبل از اين ماجرا، صاحب خودروي پرايد اعلام سرقت كرده است.

با توجه به اين موضوع، داديار جنايي دستور انجام تحقيقات بيش‌تر را صادر كرد و در نهايت ماموران آگاهي توانستند با رديابي تلفن همراه متهم، وي را در قزوين پيدا كنند.

به دنبال صدور نيابت قضايي و بازداشت اين دختر 19 ساله به نام بهنوش، او صبح امروز (دوشنبه) در دادسراي امور جنايي تهران حضور يافت و به سرقت دو خودرو اعتراف كرد.

بهنوش كه دانشجوي سال اول رشته معماري در دانشگاه قزوين است به داديار جنايي پايتخت گفت: براي كسب پول و به لحاظ اين كه نياز مالي داشتم، تصميم به اين كار گرفتم. چند روز قبل به تهران آمدم تا نقشه‌ام را عملي كنم. كنار خيابان ايستاده بودم كه راننده يك پرايد جلوي پايم توقف كرد. بعد از چند لحظه سوار خودروي او شدم و سر صحبت را باز كردم. سپس از اين جوان خواستم كه برايم آبميوه بخرد. به محض آن كه از ماشين پياده شد، اتومبيل او را دزديدم و چند روز بعد، موفق به سرقت خودروي 206 متعلق به مرد 40 ساله شدم.

به گزارش ايسنا، در پي اعترافات اين دختر جوان براي وي به اتهام دو فقره سرقت خودرو قرار قانوني صادر شد و پرونده جهت تكميل تحقيقات در اختيار مرجع انتظامي قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر