بازدید 43886

درخواست عسگراولادی از رهبر انقلاب

من خدمت مقام عظمای ولایت عرض می‌کنم برای اینکه همه ما اصولگرایان دورهم جمع شویم و الفت و صمیمیت و التیام ما بیش از پیش باشد ما را در همین اولین روزهای دولت اصولگرا هدایت فرمائید ؛ زیرا سرمایه بزرگ اصولگرایی با چار چوب تعیین کننده شما سبب جمع شدن خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۲ 06 September 2009
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از مقام معظم رهبري درخواست كرد كه اصولگرايان را هدايت كنند.

به گزارش ایلنا حبیب الله عسگراولادی که در جمع شورای مرکزی ، هیأت اجرایی و کارکنان دفتر مرکزی و دفتر استان تهران حزب مؤتلفه اسلامی سخن می‌گفت با بيان اينكه دولت دهم باید مقتدرتر از دولت نهم در صحنه کشور و جهان حضور داشته باشد اظهار داشت: به مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم که در یک صحنه بسیار جدی و ارزنده توانست برنامه دولت، وزارت‌خانه‌ها و شخصیت وزرا را مورد بررسی قرار دهد و حتی ژنرالهای اصولگرای در مجلس با وزرا مخالفت کردند اما این مخالفت بسیار مثبت بود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی توانست بعد از التهاب‌ها و هیاهوها پس از انتخابات با نقد صحیح دولت در شرایط خوبی به 18 وزیر رأی اعتماد داده و 3 نفر را نیز با دلایلی که ذکر شد رأی ندادند که این نشان از اقتدار مجلس دارد.

عسگراولادی ادامه داد: به رئیس جمهور محترم نیز تبریک می گویم ، زیرا ایشان در مجلس از آغاز معرفی وزرا تا پایان بسیار سخنان خوبی و آرمش بخشی داشتند و همچنین با اعتنا به قانون و نظر نمایندگان بسیار خوب رفتار کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصريح كرد: دولت با رأی خوب و با اکثریت وزرای معتمد شکل گرفته که امیدواریم بتواند دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و علمای بزرگ و همچنین دغدغه های مردم را برطرف کند و خدمتی گسترده‌تر و جدی‌تر از آنچه در دولت نهم بوده را اجرا کند.

وی افزود : همچنین رئیس جمهور باید با توجه به التهابی که بعد از رأی گیری در انتخابات تا روز قبل از معرفی دولت به مجلس توسط برخی تشکل ها ، برخی نامزدهای ریاست جمهوری و برخی طرفداران نامزدها پدید آمده باسعه صدر و توجه به مجلس و قانون و بایک سعه نظر همه اصولگرایان را ببیند.

عسگراولادی تصریح کرد :رئیس جمهور نباید نظر خود را به تعدادی از افراد که به ایشان نزدیک هستند محدود کند زیرا اصولگرایی در کشور از وسعت بسیار گستره برخوردار است.

وی در ادامه تأکید کرد : رئیس جمهور همانطور که با سعه نظر در مجلس حاضر شدند باید لنگر دولت دهم را در اختیار داشته باشند و نگذارند احساساتی ها با ابراز احساساتشان آن گستره بسیار وسیع اصولگرایی را محدود کنند.

عسگراولادی خاطر نشان كرد: استدعایی را نیز از مقام معظم رهبری دارم که ای مولای ما ، اصولگرایی در انتخابات آسیب ندید و همانطور همانند قبل در سراسر کشور وسیع مانده اما از برخی اصولگرایان آزرده خاطریم به جهت آن که با احساسات و بدون تدبیر عمل کردند.

وی ادامه داد:حضرتعالی در این باره راجع به نسل جوان ما در انتخابات فرموده اید؛زیرا جوانان با احساسات پاک موضع گیری‌هایی را در انتخابات داشته اما زمانی که متوجه شدند شخصیتی رأی آورده و شخصیت‌های دیگر رأی نیاوردند خودشان را تسلیم قانون کردند.

عسگراولادی در ادامه خاطر نشان كرد:من خدمت مقام عظمای ولایت عرض می‌کنم برای اینکه همه ما اصولگرایان دورهم جمع شویم و الفت و صمیمیت و التیام ما بیش از پیش باشد ما را در همین اولین روزهای دولت اصولگرا هدایت فرمائید ؛ زیرا سرمایه بزرگ اصولگرایی با چار چوب تعیین کننده شما سبب جمع شدن خواهد شد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه قبل از انتخابات استنباط خود از آهنگ ولایت را بارها گفته‌ایم تأکید کرد : مقام معظم رهبری از انتخابات دهم به دنبال 4 نتیجه شرکت حداکثری مردم ، رأی بالا به رئیس جمهور ، وحدت و انسجام ملی پس از انتخابات و تشکیل دولت مقتدر دهم نسبت به دولت قبل بودند.

وی يادآور شد: در انتخابات 40 میلیون مردم با سلیقه‌های مختلف شرکت کردند و رئیس جمهور نیز با رأی بالایی انتخاب شد اما دشمنان برای اینکه نظر مقام معظم رهبری از انتخابات شکل نگیرد شروع به صحنه سازی و سرمایه گذاری در کشور کردند.

عسگراولادي تاكيد كرد :دشمنان با شیطنت و سرمایه گذاری‌های مادی و معنوی که انجام داد به دنبال آسیب به انسجام و وحدت ملی بودند اما به تعبیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این التهاب‌ها و مشکلاتی را که پدید آمده فقط مقام معظم رهبری می توانند علاج کنند.

وي خاطر نشان كرد:دشمن از به وجود آوردن التهاب‌ها به دنبال این بود که دولت مقتدری تشکیل نشود اما با ورود خوب رئیس جمهور در مجلس و استقبال مجلس از رئیس جمهور و هدایت های مقام معظم رهبری مقدمات یک دولت مقتدر فراهم آمد.

وی در پایان تاكيد كرد: رئیس جمهور ، دولت و رئیس و نمایندگان مجلس باید برای تشکیل دولت مقتدر سرمایه گذاری کنند تا به خواست خداوند دولت دهم مقتدرتر از دولت نهم در صحنه کشور و جهان شکل گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها