بازدید 1422
اسبقيان:

طرح ضربتي بازرسي را اجرا مي‌كنيم

حركت مبتني بر اصول كارشناسي و علمي در هيات فوتبال استان مي تواند زمينه پويايي و موفقيت بيشتر را در جهت اعتلاي فوتبال پايتخت مهيا سازد و معتقد هستيم با حمايت از اين مجموعه و تدوين قوانين و برطرف ساختن موانع موجود مي توانيم در آينده شاهد اقتدار هرچه بيشتر فوتبال تهران باشيم.
کد خبر: ۶۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۴ 06 September 2009
مديركل تربيت بدني استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص سامان‌بخشي به فعاليت‌هاي ورزشي رشته پرطرفدار فوتبال در سطح استان گفت: بر اساس دستور رييس كميسيون ماده 5 سازمان تربيت بدني، طرح ضربتي بازرسي از تمامي مدارس فوتبال را اجرا مي كنيم.

به گزارش ايسنا، سيدشروين اسبقيان در نشست مشتركي با حضور كارشناسان سازمان بازرسي، رييس و نماينده هيات فوتبال استان، اداره بازرسي و ارزشيابي اداره كل تربيت بدني استان تهران كه در محل دفتر وي برگزار شد، تاكيد كرد: حسب گزارشات رسيده از شدت تخلفات و نبود نظارت دقيق بر امور مربوط به مدارس فوتبال در كلان‌شهر تهران، تصميم گرفته‌ايم، تا پايان تابستان جاري نسبت به سركشي و در مواردي، پلمپ مدارس فاقد مجوز رسمي اقدام كنيم.

اسبقيان مشكلات موجود در ضوابط و آيين‌نامه‌هاي مربوط به چگونگي فعاليت اين مدارس در اماكن ورزشي، نبود نظارت و عدم يكسان سازي در ميزان شهريه‌هاي فوتبال‌آموزان، نبود نظارت بر نحوه آموزش، خلاء قانوني در ثبت رسمي و دريافت مجوز مدرسه فوتبال را از جمله مشكلات موجود در اين زمينه برشمرد.

وي اذعان داشت: حركت مبتني بر اصول كارشناسي و علمي در هيات فوتبال استان مي تواند زمينه پويايي و موفقيت بيشتر را در جهت اعتلاي فوتبال پايتخت مهيا سازد و معتقد هستيم با حمايت از اين مجموعه و تدوين قوانين و برطرف ساختن موانع موجود مي توانيم در آينده شاهد اقتدار هرچه بيشتر فوتبال تهران باشيم.

مديركل تربيت بدني استان با اشاره به حمايت همه‌جانبه سازمان از طرح‌هاي حمايتي از ورزش خاطرنشان كرد: براي سال‌هاي آينده مي توانيم از اماكن ورزشي بخواهيم نظارت دقيق‌تري بر فعاليت مدارس فوتبال داشته باشند تا خداي ناكرده مسايلي كه اخيرا اتفاق افتاده بود را ديگر شاهد نباشيم.

برپايه اين گزارش پيش از سخنان مديركل تربيت بدني استان، حبيب‌الله شيرازي سرپرست هيات، جواد دباغي مقدم رييس كميته مدارس فوتبال استان، سرپرست مسئول نظارت و بازرسي اداره كل گزارشي از نحوه فعاليت قانوني و غير قانوني 218 مدرسه فوتبال در سطح استان را ارائه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار