بازدید 1685

صفايي: حمل و نقل هوايي ضربه بزرگي زد

در نامه‌اي از سازمان هواپيمايي خواسته‌ايم تا مسئوليت خطاي خود را بپذيرد؛ ولي تا اين لحظه پاسخي به ما نداده است. خسارت معنويي وارده به كمانداران ما به دليل تاخير پرواز بيش از ضرر مالي آن بود.
کد خبر: ۶۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۵ 06 September 2009
رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان با اشاره به نتايج ضعيف تيم كامپوند در جهاني كره گفت: كمانداران ما به دليل تاخير پرواز نتوانستند به موقع براي تمرين و قلق‌گيري كمان‌هاي خود به محل مسابقات برسند.

كريم صفايي در گفت و گو با فارس عنوان كرد: از نتايج تيم كامپوند در كره جنوبي راضي نيستم هر چند كه نبايد از نظر دور داشت كه كمانداران به دليل تاخير پرواز نتوانستند به موقع براي تمرين و قلق گيري كمان‌هاي خود به محل مسابقات برسند.

وي ادامه داد: حمل و نقل هوايي ضربه بزرگي به ما زد. در اين رشته دست به جوانگرايي زده بوديم و همين امر در كسب اين نتايج بي‌تاثير نبوده است.

رئيس فدارسيون تيراندازي با بيان اين مطلب كه در رشته ريكرو شرايط بهتر بود، ادامه داد: زمان رقابت‌هاي آنها دو روز ديرتر از كامپوندي‌ها بود و همين امر موجب شد تا كمانداران اين رشته بتوانند تمرين داشته باشند.

صفايي تصريح كرد: در نامه‌اي از سازمان هواپيمايي خواسته‌ايم تا مسئوليت خطاي خود را بپذيرد؛ ولي تا اين لحظه پاسخي به ما نداده است. خسارت معنويي وارده به كمانداران ما به دليل تاخير پرواز بيش از ضرر مالي آن بود.

وي گفت: مسئولان امر به ما دروغ گفتند. هواپيما نداشتند و مسئله بدي شرايط جوي سئول را عنوان كردند، اين در حالي است كه در كره شاهد نشستن هواپيماهاي زيادي بودم كه در آن روز به سئول پرواز داشتند و شرايط جوي كاملا مناسب بود.

رئيس فدراسيون عنوان كرد: شكايت‌نامه‌اي را تنظيم كرده و قصد داريم به زودي به دادگستري ارسال كنيم تا از طريق مراجع قضايي اين مسئله پيگيري شود.

چهل و پنجمين دوره مسابقات تيراندازي با كمان قهرماني جهان از 11 تا 19 شهريورماه به ميزباني كره‏جنوبي در شهر اولسان كره‌جنوبي برگزار مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار