بازدید 12411

انتقال خودرو به پاركينگ به خاطر پارك در كارت پارك

کد خبر: ۶۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۶ 06 September 2009
يكي از بينندگان «تابناك» با ارسال پيامي نوشت:
اينجانب ا.ر در تاريخ 12/6/88 در ساعت 17:30 دقيقه خودرو خود را در خيابان نجات اللهي در زير تابلوي کارت پارک و در محل خط کشي شده پارک نمودم. بعد از دقايقي که به محل خوردو مراجعه نمودم خبري از خودرو بنده نبود.

بعد از پرس و جوي از مامورين راهنمايي و رانندگي مطلع شدم خودرو بنده با جرثقيل به پارکينگ حافظ انتقال يافته است. وقتي علت را جويا شدم، تابلوي حمل با جرثقيل را که در مسافت 2 تا 3 متر پايين تر از تابلوي کارت پارک نصب شده بود را به بنده نشان دادند و با استناد به اين تابلو فرمودند خوردو شما به علت تخلف به پارکينگ برده شده!!!!!!!

بنده پس از شنيدن اين ماجرا به شدت ناراحت شدم و به راهنمايي و رانندگي منطقه 6 مراجعه نموده و با رئيس منطقه جناب آقاي سرهنگ سپهري صحبت کردم و ايشان در کلام آخر فرمودند حق با شماست اما شرمنده‌ايم کاري از دست ما بر نمي‌آيد. شهرداري متولي نصب تابلوهاست و ما مجري قانون هستيم!!!!

لازم به ذکر است ايشان فرمودند 300 مورد مشابه به راهنمايي و رانندگي گزارش شده و تنها شما پيگير اين موضوع شده‌ايد و همچنان اين مورد پابرجاست.

بنده پس از اين مورد به راهنمايي و رانندگي مرکزي که تحت نظر جناب سرهنگ هاشمي مي‌باشد، مراجعه نموده و در پايان مسئوليني در آنجا گفتند که ما مجري قانون هستيم و نصب تابلوها به ما ربطي ندارد! از شهرداري شکايت کنيد. و براي ترخيص خودرو از مراحل قانوني، اعم از پرداخت هزينه جرثقيل و پارکينگ اقدام نماييد.

حال بنده از مسئولين اجراي طرح انضباط اجتمايي سردار رجب‌زاده، راهنمايي و رانندگي، سرهنگ هاشمي، و معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري، جناب آقاي تشکري هاشمي اين سه سوال را دارم:
1- آيا عدم هماهنگي بين مجموعه‌هاي فوق براي اعمال قانون بايد وقت و زندگي مردم را گرفته و در پايان به ما بفرمايند حق با شماست و کاري از دست ما بر نمي‌آيد؟
2- آيا گرفتن اين پول در حالي که تخلفي صورت نگرفته، شرعا جايز است؟
3- آيا بنده بايد پيگير عدم تعامل بين راهنمايي و رانندگي و شهرداري باشم؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
بابا دلت خوشه برو خلافیتو بگیر و ماشین وردار در رو تا بیش از این علافت نکردن و اعصابت را بیشتر خرد نکردن مگر نمیدونی تو کجا زندگی میکنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار