بازدید 2170

«محمود فكري» رسما سرمربي شد

محمود فکري بازيکن سابق استقلال تهران است که پيش از اين نيز در اواسط ليگ برتر هفتم در چند بازي سرمربي شيرين فراز شد و با تصميم مديرعامل وقت باشگاه جاي خود را به مارکو اوکتاويو برزيلي داد. اين مربي به عنوان دستيار قلعه نوعي با تيم استقلال قهرمان جام حذفي و ليگ برتر شده است
کد خبر: ۶۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۵ 06 September 2009
محمود فکري به طور رسمي سرمربي‌گري تيم فوتبال شيرين فراز کرمانشاه را بر عهده گرفت.

به گزارش ايسنا، قرارداد فکري به عنوان سرمربي شيرين فراز در هيات فوتبال کرمانشاه به ثبت رسيد؛ قراردادي که يک‌ساله است و تا پايان فصل جاري ليگ آزادگان در سال 88 و 89 معتبر است.

در همين رابطه با نظر اين مربي تمرينات شيرين فراز تا 16 شهريور تعطيل شد، تصميمي که براي دادن فرصت استراحت به بازيکنان در نظر گرفته شده است و پس از آن دور جديد تمرينات آغاز خواهد شد.

محمود فکري بازيکن سابق استقلال تهران است که پيش از اين نيز در اواسط ليگ برتر هفتم در چند بازي سرمربي شيرين فراز شد و با تصميم مديرعامل وقت باشگاه جاي خود را به مارکو اوکتاويو برزيلي داد. اين مربي به عنوان دستيار قلعه نوعي با تيم استقلال قهرمان جام حذفي و ليگ برتر شده است.

تمرينات تيم فوتبال شيرين فراز کرمانشاه براي حضور قدرتمندانه در ليگ آزادگان از پنجم تيرماه آغاز شده است و اين تيم قرار است تا پيش از شروع ليگ به ديدار چند تيم ليگ برتري و ليگ دسته اول برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار