بازدید 57798

آبروریزی ایرانی نماها ! در تایلند

کد خبر: ۶۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۳ 06 September 2009
منابع خبري از «بانکوک» گزارش دادند: پليس تايلند يک زوج ايراني را به دليل حرکتهاي زننده از روي مستي در روز جمعه در مقابل جمعيتي از تماشاچيان هيجان زده در يکي از سواحل عمومي توريستي، حدود 15 دلار جريمه کرد.

به گزارش ایرنا اين منبع خبري افزود: پليس، اين زوج (مرد 28 ساله و زن 25 ساله) از ايران را در تفريحگاه ساحلي پاتايا (Pattaya) دقيقا قبل از سپيده دم بازداشت کرد.

«جمراس تانگجيندا» (Jamras Thongjinda) فرمانده کلانتري شهر پاتايا که منطقه‌اي کاملا آزاد براي گردشگران و توريست‌ها به حساب مي‌آيد، در اين خصوص گفت: حين گشت زني با موتورسيکلت، تقريبا 20 نفر از جمله چند جهانگرد که در اين ساحل جمع شده بودند را مشاهده کردم. وقتي براي بررسي موضوع نزديک رفتم، متوجه شدم که دو ايراني در حالتي غيرمتعارف و نامناسب هستند.

پليس اين زوج را به ارتکاب اقدامي نامناسب در يک مکان عمومي و در انظار همگان متهم کرد.

پليس قبل از آزاد کردن آنها، اين زوج را به پرداخت 500 بات تايلند (معادل 7/14 دلار) جريمه کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
کاملا ایرانی بودند نه ایرانی نما- چرا عادت کردیم که چیزهای زشت رو به خارجی ها نسبت بدهیم
واقعا"براي خودم و همه ايرانيان با فرهنگ از ته دل غصه خوردم وقتي نمي توانيم ارزشهاي ديني وفرهنگي خودرا براي شهروندان دروني كنيم اين اتفاقات اجتناب ناپذير است .
من هم یکبار در شمال دورم جمع شدن چون در ساحل که بودم یه جسم سخت پایم رو برید سواحل ما واقعا کثیف هستند . چرا در سواحل ایران امکاناتی نیست که خانواده ها بتوانند با هم داخل دریا بروند ؟؟ در موردی مستی اونها بگم که باعث خجالت ما ایرانیان است .
خیلی خبر مسخره ای بود ، دلیل نداشت حتما این موضوع رو اطلاع بدین!
ايرانيها آنقدر در محدوديت قرار گرفته اند كه نديد پديد شده اند .
ایرانی نما دیگه نوبره!!!!!!!!!
بابا ایرانی بودن دیگه
مگه دزد و قاچاقچی و قاتل رو می گید ایرانی نما؟؟؟؟
این حرفهای چرند یعنی چی؟ ایرانی نما! بالاخره پاسپورتشون ایرانیه و ایرانی هستن. چه شما بخواین چه نخواین. انگار ایران مدینه فاضله است و هرکی ایرانی باشه باید مثل فرشته ها معصوم باشه. فعلا که الحمدلله برعکسش صدق می کنه!
چه جریمه سنگینی.وافعا منظورتون از این خبر چی بود
با سلام- بابا اين ديگه چه خبريه كه پخش ميكنين .
ایرانی نما دیگه چه صیغه ای هست؟ اگر اونا شناسنامه ایرانی دارند..پس ایرانی هستند..حالا یه ایرانی هم میتونه دزد باشه..هم قاتل..هم لاابالی...هم ادم درستکار و مفید. من نمی دونم می خواهیم از چی فرار کنیم؟
این فرهنگ انکار را کی می خواهیم کنار بگذاریم...ایرانی نما، دانشجو نما، تماشاچی نما!!
به جاي گفتن ايراني نما و پاك كردن صورت مساله، در باره چرايي اين حركات و مهمتر از آن اين همه خيل مسافر به اين گونه كشور ها فكر كنيد.
متاسفانه بعضی ایرانی ها را خیلی زود جو میگیره من صحنه هایی شبیه این را از ایرانی ها دیدم خصوصا وقتی که چند تا اروپایی آمریکایی ببینن
هر کی این خبر نوشته بهتر دید بازتری داشته باشه. خوب انسانها جائز الخطا هستند.
اتفاقا آنها ایرانی بودند و خیلی از ما ایرانی نما شده ایم. آنها ظاهرشان نشان دهنده باطنشان بوده ولی بسیاری از ما دروغ می گوییم و ریا می کنیم.
خوبه یه سری هم به مالزی بزنید و وضع ایرانیها را ببینید. واقعا هر ایرانی غیرتمند از ته دل ناراحت میشود. البته اگه پخش کنید
سلام
درباره جوگير شدن ايراني ها ميتوان زياد نوشت اما اگر در اين ميان به زمينه هاي اجتماعي و فرهنگي اين امر توجه نشود كاري بيهوده خواهد بود.
در ضمن، امكان خطا از سوي هر انساني وجود دارد. ايراني هم كه معصوم نيست، ميخواهد در ايران باشد يا در امريكا يا در تايلند. بنابراين نبايد بيش از حد به اين موضوع اهميت داده شود.
لطفا درمورد افتخارات ایرانیان خارج از کشور نیز بنویسید
نمیدونم چرا ما الکی جو گیر می شیم ؟ بابا اینها اگه تو ایران باشن هم همینطورن دیگه ناراحتی نداره فقط آبشون نیست تا شنا کنن همین!
ایرانی سالم تو تایلند یا هر جا دیگه هم سالم میمونه
خبر بسیارخوبی بود چون باید حساب این ایرانی نماها را از مردم با فرهنگ ایران جدا کرد.
یه سری هم به آسیای میانه بزنید،وضعیت ایرانی نماها(!!!)اونجا دیدنی تره
فارغ از راست یا دروغ بودن خبر واینکه این مورد شاید هزاران بار در روز و در کشورهای غربی رخ بده،بنظر میرسه درلایه های پنهان خبر نکته ی ظریفی نهفته است.
چنانکه میدانیم تایلند بعنوان یکی از آزادترین کشورهای دنیا ازنظر روابط ناسالم شناخته میشه.حال شنیدن خبر دستگیری یک ایرانی بافرنگ شناخته شده وخاص بدلیل چنین مسایلی آنهم در تایلند،بنظر شما چه تاثیری در نوع دیدگاه دوستداران ایران در دنیا میزاره.البته این تاثیر یک تاثیر غیر مستقیم و منفیه . این مساله حکایت از چینش و پخش آگاهانه ی چنین اخباری دریاره ی ایران داره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر