بازدید 2262
جوان تاکید کرد:

حضور قطعی دادکان درفدراسیون فوتبال

امروز علی سعیدلو در مشهد مقدس همزمان با برگزاری نخستین جلسه هیات دولت رسماً به اعضا معرفی می‌شود تا روز سه‌‌شنبه با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، رسماً هدایت ورزش ایران را در دست گیرد.
کد خبر: ۶۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۸ 06 September 2009
به‌رغم اینکه برخی محافل خبری مدعی هستند كه علی سعیدلو رئیس جدید سازمان تربیت بدنی كه به تازگی از سوی دكتر احمدی‌نژاد به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی معرفی شده به زودی از این پست بركنار می‌شود و در پستی دیگر مشغول به فعالیت خواهد شد، نزدیكان علی سعیدلو این اخبار را تكذیب می‌كنند و مدعی هستند این جریان از سوی عده‌ای راهبری می‌شود كه هرگز دوست ندارد ورزش رنگ آرامش را به خود ببیند از این رو در تلاشند با به وجود آوردن فضایی دوگانه در عرصه مدیریتی ورزش، علاقه‌مندان به ورزش را از همراهی ورزش و دنبال كردن مأیوس كنند تا آنها بتوانند از این فضا به نفع خود بهره‌برداری كنند.

به نوشته جوان؛ جریانی كه نزدیكان سعیدلو از آن به عنوان جریان تخریب‌گر نام می‌برند به هیچ وجه دوست ندارند مدیری در حد و توانایی سعیدلو بر جایگاه علی‌آبادی تكیه زند چرا كه اگر این اتفاق بیفتد تمامی منافع آنها در عرصه ورزش از بین خواهد رفت و لابی‌های موجود آنها دیگر لازمه و توانایی هزینه كردن برای این عده معدود را ندارند. آنها با شناختی كه از علی سعیدلو دارند یقین دارند وی همانند دكتر احمدی‌‌نژاد از روحیه جهادی برخوردار است و در برابر هیچ كمبود و كاستی سكوت نمی‌كند و به سرعت با خاطیان برخورد خواهد كرد.

نزدیكان علی سعیدلو از توافق نهایی وی با بسیاری از چهره‌های متخصص ورزشی برای حضور در سازمان تربیت بدنی خبر می‌دهند و در این خصوص یكی از این افراد به خبرنگار روزنامه جوان می‌گوید: ‌دكتر سعیدلو اعتقادی خاص به به‌كارگیری نیروهای متخصص در رشته‌های تأثیرگذار در جامعه ورزش دارد، بر خلاف گفته برخی افراد كه مدعی هستند به‌زودی دكتر از سازمان ورزش خارج می‌شود و در محل دیگری خدمت خواهد كرد او تمام توان خود را به كار بسته تا كادر مدیریتی قوی و مطلوبی را برای پیشبرد اهداف ورزشی انتخاب كند تا بتواند در آینده پیش رو افتخارات جامعه ورزشی را دوچندان كند.

این فرد كه دوست ندارد نامی از او برده شود در ادامه توضیح می‌دهد: به احتمال بسیار زیاد كیومرث هاشمی در معاونت سازمان و رئیس مركز توسعه ورزش قهرمانی ابقا خواهد شد و سایر معاونت‌های دیگر باید كرسی خود را به نفرات تازه‌وارد واگذار كنند چرا كه دیگر رئیس جدید به عملكرد آنها اعتقادی ندارد.

از سویی دیگر شنیده می‌شود دكتر سعیدلو به دلیل شناخت بسیار زیاد از مدیران فوتبالی قصد دارد حمیدرضا سجادی و علی كفاشیان رئیس فعلی فدراسیون فوتبال را به عنوان دو معاون جدید خود در سازمان تربیت بدنی معرفی كند. این موضوع در حالی از سوی این فرد نزدیك به علی سعیدلو مطرح می‌شود كه حمیدرضا سجادی مدیرعامل فعلی سایپا از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری می‌كند و اعلام می‌كند: ‌فعلاً كه آقای سعیدلو تازه وارد سازمان شده و بهتر است به ایشان كمی زمان بدهیم تا با ساختار آشنا شوند سپس به این مسائل دامن بزنیم.

وی هرگز حاضر به تأیید یا تكذیب این خبر نمی‌شود به همین دلیل این گفته كه سعیدلو از معاونانش خواسته تا زمان معارفه رسمی هیچ حرفی از مذاكره با وی به میان نیاورند تحقق می‌یابد.

اما نكته دیگری كه در این مقطع بسیار حائز اهمیت است موضوع قطعی شدن حضور محمد دادكان در فدراسیون فوتبال است، چرا كه نزدیكان سعیدلو با اعلام این خبر اعلام كردند دكتر دادكان موافقت نهایی‌اش را با این مسأله اعلام كرده و در حال حاضر مشغول چیدن تیم اجرایی خود برای پیروزی قاطع در مجمع آتی فدراسیون فوتبال است.

در هر حال امروز علی سعیدلو در مشهد مقدس همزمان با برگزاری نخستین جلسه هیات دولت رسماً به اعضا معرفی می‌شود تا روز سه‌‌شنبه با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، رسماً هدایت ورزش ایران را در دست گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار