بازدید 4232

اولادی ناپدید شد!

در حال حاضر وضعیت مبهمی برای اولادی پیش آمده. اخبار موثقی از این بازیکن وجود ندارد. فاضلی هم ترجیح می‌دهد درباره این مشکلات حرفی نزند: «هر چه هست ما در پی رفع آن هستیم. ترجیح می‌دهیم آن را رسانه‌ای نکنیم.»
کد خبر: ۶۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۶:۵۸ 06 September 2009
مهرداد اولادی نیست، حداقل در اسپانیا. طبیعتا باید آن‌جا باشد.

به نوشته خراسان؛ از چند هفته پیش برای حضور در تمرین‌هاي دپورتیو خه‌رس راهی این کشور شد. در این مدت اخبار خوش‌آیندی درباره او مطرح شد. اخباری که می‌گفتند باشگاه اسپانیایی این بازیکن را پسندیده و به زودی قراردادش را ثبت خواهد کرد. ولی امروز همه چیز برعکس شده.

فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن می‌‌گوید: «ما بر سر همه چیز به توافق رسیدیم. منتهی یکی از مدارک مهرداد ناقص است. باید آن را تهیه کنیم و در اختیار باشگاه خه‌رس قراردهیم تا قرارداد ثبت شود.»

هنوز اعلام نشده دقیقا کدام یک از مدارک اولادی برای عقد قرارداد با باشگاه اسپانیایی مشکل دارد. ولی ظاهرا مشکل همان خدمت سربازی اولادی است. فاضلی که علاقه‌ای ندارد در این باره توضیحی دهد، می‌گوید: «ما امیدوار هستیم هر چه زودتر مدرکی که می‌خواهیم فراهم شود تا مهرداد از این بلاتکلیفی خارج شود.»

مهرداد اولادی و مدیر برنامه‌هایش امیدوار هستند تا این مشکل هر چه زودتر رفع شود. اخبار منتشره نشان می‌دهد نام مهرداد در لیست بازیکنان لالیگا در فدراسیون فوتبال اسپانیا وارد شده. خبری که پیش از عقد قرارداد رسمی دو طرف کمی عجیب به نظر می‌رسد.

ظاهرا موانع زیادی برای عقد این قرارداد وجود دارد چراکه خود اولادی هم اعلام کرده بود که از شرایط باشگاه اسپانیای راضی نیست و در صورت پیوستن به خه‌رس ضرر مالی زیادی خواهد کرد.

در حال حاضر وضعیت مبهمی برای اولادی پیش آمده. اخبار موثقی از این بازیکن وجود ندارد. فاضلی هم ترجیح می‌دهد درباره این مشکلات حرفی نزند: «هر چه هست ما در پی رفع آن هستیم. ترجیح می‌دهیم آن را رسانه‌ای نکنیم.»

اولادی این روزها در اسپانیا حضور ندارد. این را می‌توان از لابه‌لای حرف‌های فاضلی فهمید. او در پاسخ به این سؤال که اولادی در حال حاضر کجاست، می‌گوید: «در اروپا!» ظاهرا مهرداد در حال حاضر در آلمان است تا تکلیفش مشخص شود و در صورت رفع مشکل دوباره به اسپانیا بازگردد. فاضی اما دوباره پاسخ می‌دهد: «مهرداد در اروپاست. دیگر این سؤال را تکرار نکنید.»

طبق آخرین اخبار اولادی تا روز سه‌شنبه گذشته در تمرین‌هاي خه‌رس حضور داشته و بعد از آن دیگر در محل تمرین این تیم آفتابی نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار