بازدید 2068
عبدا...‌زاده:

سرمربي عامل اصلی شاهين است

در اين مورد خود او بايد پاسخگو باشد. بخش عظيمي از نتيجه نگرفتن تيم به عدم درايت و توانايي سرمربي و كادرفني مربوط مي‌شود. بازيكناني كه در تيم هستند را او انتخاب مي‌كند؛ پس مسئول نتيجه نگرفتن تيم نيز خود سرمربي خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۹ 05 September 2009
عضو هيات‌مديره باشگاه شاهين بوشهر گفت: عامل اصلي نتيجه نگرفتن تيم فوتبال شاهين به سرمربي بازمي‌گردد و در اين زمينه او مقصر است.

رضا عبدا...‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد نتايج ضعيف تيم فوتبال شاهين در 5 هفته ليگ برتر، عنوان كرد: تيم خوبي در اختيار داريم و بازي‌هاي خوبي را انجام مي‌دهيم، اما فكر نمي‌كرديم در 5 بازي فقط 2 امتياز كسب كنيم.

وي ادامه داد: در 2 بازي از 5 بازي عملكرد داوري به تيم ما ضربه زد و در 3 ديدار ديگر نيز خودمان باعث شكست‌ها بوديم و مربيان، بازيكنان و مديريت شاهين در اين ناكامي‌ها سهيم هستند.

اين عضو هيات مديره در مورد انتقادها از كللي‌فر به عنوان سرمربي تصريح كرد: در اين مورد خود او بايد پاسخگو باشد. بخش عظيمي از نتيجه نگرفتن تيم به عدم درايت و توانايي سرمربي و كادرفني مربوط مي‌شود. بازيكناني كه در تيم هستند را او انتخاب مي‌كند؛ پس مسئول نتيجه نگرفتن تيم نيز خود سرمربي خواهد بود.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا با ادامه نتيجه نگرفتن‌ها احتمال بركناري كللي‌فر وجود دارد، تصريح كرد: در اين مورد من به تنهايي نمي‌توانم اظهارنظر كنم و هيات مديره به طور دسته‌جمعي به موضوع بركناري يا ابقاي سرمربي تيم رسيدگي خواهد كرد.

عبدا...زاده در مورد بازي مقابل ابومسلم گفت: تيم ما بازي خوبي را به نمايش گذاشت و يك سر و گردن از ابومسلم بالاتر بود و مي‌توانست پيروز شود.به نظر من تعويض‌هاي كللي‌فر سرمربي شاهين در مورد مهاجمان اشتباه بود.

ديدار تيم‌هاي شاهين پارس‌جنوبي و ابومسلم مشهد در هفته پنجم ليگ‌برتر فوتبال با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار