بازدید 1840
رحمان نادری:

مديريت ابومسلم باعث خنده‌ شده است

نادري با تاييد تلويحي بازگشت محمد دادگان به فدراسيون فوتبال افزود: پس از حضور دادگان در راس فدراسيون فوتبال در اين فدراسيون مشغول به فعاليت خواهم شد.
کد خبر: ۶۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰ 05 September 2009
رحمان نادري نامي آشنا براي اهالي فوتبال استان خراسان رضوي است، چهره‌اي كه از فوتبال دور بود تا اين كه بازي‌هاي هفته ششم ليگ‌برتر فوتسال بهانه‌اي شد كه وي بار ديگر در ميادين ورزشي ديده شود.

رييس اسبق هيات فوتبال خراسان رضوي در حاشيه ديدار تيم‌هاي فوتسال علم و ادب مشهد و هيات كرمان در گفت‌وگو با ايسنا از قطعيت حضورش در فدراسيون فوتبال پس از بازگشت دادگان به اين فدراسيون خبر داد.

نادري با تاييد تلويحي بازگشت محمد دادگان به فدراسيون فوتبال افزود: پس از حضور دادگان در راس فدراسيون فوتبال در اين فدراسيون مشغول به فعاليت خواهم شد.

مديرعامل سابق باشگاه ابومسلم خراسان وضعيت تيم فوتبال ابومسلم خراسان را خطرناك توصيف كرد و اظهار داشت: متاسفانه ابومسلم مديران صادقي ندارد و امروز مديريت ابومسلم باعث خنده‌ تمام روزنامه‌هاي ورزشي كشور شده است و اين براي تيمي که قدمت 40 ساله در فوتبال ايران دارد مناسب نيست.

وي با بيان اين كه در صورت تداوم روند فعلي، ابومسلم شانس ‌ماندن در ليگ‌برتر فوتبال را ندارد، افزود: ابومسلم كار سختي در پيش دارد و در صورتي كه روند كنوني ادامه يابد جزو تيم‌هايي خواهد بود كه شانس ماندن در ليگ‌برتر را ندارد.

رييس اسبق هيات فوتبال خراسان رضوي تصريح كرد: مديران ابومسلم بايد روش مديريتي خود را عوض كنند و با مردم، صنعت‌گران و بازيكنان صادقانه رفتار كنند.

نادري که پس از مدت‎ها دوري از ميادين ورزشي با حضور در سالن مرحوم حميدي آسايشگاه فياض بخش مشهد ديدار تيم هاي علم و ادب مشهد و هيات كرمان را از نزديک مشاهده کرد، گرفتاري‌هاي صنعتي را مانع حضورش در عرصه ورزش عنوان کرد و به ايسنا گفت: گرفتاري‌هاي صنعتي اجازه حضورم در ورزش را نمي‌دهد؛ دلم براي ورزش و به ويژه علم و ادب كه سمبل يك كار فرهنگي بي نظير در فوتبال ايران و جهان است تنگ شده بود لذا تصميم به حضور در اين ديدار گرفتم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار