بازدید 1937
حرداني:

خجالت مي‌كشم حقوقم را از بانك بگيرم

بزرگترين شركت‌ها و كارخانه‌ها در استان خوزستان قرار دارند، اما مسئولان استان نسبت به ورزشكاران كم لطف هستند. در پارالمپيك پكن يك مدال طلا و يك مدال برنز كسب كردم اما هيچ توجهي از سوي مسئولان به ورزشكاران استان نمي‌شود و مسئولان نسبت به ورزشكاران معلول بي توجه هستند.
کد خبر: ۶۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۱ 05 September 2009
قهرمان پارالمپيك پكن در رشته دووميداني گفت: حقوق دريافتي‌ام از صندوق حمايت از قهرمانان آنقدر كم است كه خجالت مي‌كشم براي گرفتن آن به بانك بروم.

جواد حرداني در گفت‌وگو با فارس، درباره شرايط زندگي ورزشكاران جانباز و معلول اظهار داشت: كليه ورزشكاران معلول به غير از حقوقي كه از صندوق حمايت از ورزشكاران دريافت مي‌كنند منبع درآمد ديگري ندارند.

وي تاكيد كرد: يك مدال طلا، يك نقره و يك برنز مسابقات پارالمپيك را در كارنامه خود دارم، اما فقط ماهي 104 هزار تومان حقوق مي‌گيرم. حقوق دريافتي‌ام از صندوق حمايت از قهرمانان آنقدر كم است كه خجالت مي‌كشم براي گرفتن آن به بانك بروم. به همين دليل هر 5 -6 ماه يكبار حقوقم را برداشت مي‌كنم.

حرداني افزود: در سال 83 ماهيانه 104 هزار تومان از صندوق حمايت از قهرمانان حقوق مي‌گرفتم و حالا بعد از گذشت 5 سال اين مبلغ هيچ تغييري نداشته است.

دارنده مدال طلاي پارالمپيك پكن در رشته دووميداني گفت: بالاترين حقوقي كه صندوق به ورزشكاران معلول پرداخت مي‌كند، ماهيانه 130 هزار تومان است، درحالي كه اين ميزان براي ورزشكاران سالم ماهيانه 400 هزار تومان است.

وي تصريح كرد: بزرگترين شركت‌ها و كارخانه‌ها در استان خوزستان قرار دارند، اما مسئولان استان نسبت به ورزشكاران كم لطف هستند. در پارالمپيك پكن يك مدال طلا و يك مدال برنز كسب كردم اما هيچ توجهي از سوي مسئولان به ورزشكاران استان نمي‌شود و مسئولان نسبت به ورزشكاران معلول بي توجه هستند.

حرداني با بيان اين موضوع كه صندوق حمايت از قهرمانان هر كم لطفي را در حق ورزشكاران معلول انجام داده است، گفت: در سال 83 مبلغ 4 ميليون تومان براي احداث مسكن از سوي اين صندوق از قهرمانان المپيك و پارالمپيك گرفته شد، اما بعد از گذشت 5 سال پولمان را پس دادند و گفتند كه احداث مسكن منتفي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار