بازدید 10235

خبر سازی تازه صهیونیستها علیه ایران

کد خبر: ۶۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۳ 05 September 2009
رژیم صهیونیستی با ارسال اخبار ادعایی خود از طریق یک خبرنگار اتریشی به خبرسازی و اتهام پراکنی پرداخت.

به گزارش رادیو دویچه وله روزنامه اتریشی "سالزبورگر ناخریشتن" روز جمعه (۴ سپتامبر) گزارشی درباره معامله مافیای روس با جمهوری اسلامی منتشر کرد. در این گزارش که توسط خبرنگار روزنامه مزبور در اورشلیم تهیه شده، آمده است: «منابع مطلع اسرائیلی که در رابطه تنگاتنگ با سرویس‌های اطلاعاتی غربی قرار دارند، ماجرای بارگیری موشک‌های اس ۳۰۰ را برملا کردند».

منابع اسرائیلی به خبرنگار روزنامه اتریشی گفته‌اند که یک گروه مافیائی که در ارتش روسیه پایگاه دارد، قبلا قرار ارسال موشک‌های مدرن اس ۳۰۰ را با ایران گذاشته بود. عوامل این گروه، هنگامی که کشتی آرکتیک قبل از مفقود شدن برای تعمیر در بندر کالینینگراد پهلو گرفته بود، موشک‌ها را بار آن کردند.

این کشتی تا روز ۱۷ اوت مفقود‌الاثر بود و سرانجام به وسیله یک کشتی جنگی روسی در نزدیکی سواحل کاپ‌ورد آزاد شد. از همان زمان شایع شده بود که کشتی ربوده شده حامل سلاح‌های مدرن بوده است.

سالزبورگر ناخریشتن در گزارش خود می‌نویسد: «خبرهای مربوط به وجود موشک‌های مدرن در کشتی روسی، روشن می‌کند که چرا دزدان دریائی حاضر شده‌اند خود را برای تصرف آن به خطر بیاندازند. زیرا رسما اعلام شده بود که این کشتی فقط چوب حمل می‌کرده است».

روزنامه اتریشی، همچنین سفر شتابزده روز ۱۹ اوت شیمون پرز رئیس‌جمهور اسرائیل به مسکو را با موضوع قاچاق موشک برای ایران مرتبط دانسته و در این باره می‌نویسد: «بر اساس گزارش منابع اسرائیلی، پرز در سفر مسکو مدارکی را تسلیم دولت روسیه کرد که از حمل سلاح‌های سوری و ایرانی به باریکه غزه پرده بر می‌داشت».

سالزبورگر ناخریشتن، در گزارش خود افزود: «بی‌دلیل نبود که روسیه برای انتقال ۱۴ ملوان و ۸ رباینده کشتی، دو هواپیمای غول پیکر باربری به کاپ‌ورد فرستاد».

وظیفه اصلی این دو هواپیمای باربری، احتمالا بازگرداندن بی سر و صدای موشک‌های قاچاق شده به روسیه بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان