بازدید 2906
عباس آقایی:

رفتار تراکتورسازی نامردي محض بود

من دوست داشتم در اين تيم بازي كنم. به همين دليل با اين باشگاه قرارداد امضا كردم و از زماني كه قرارداد داخلي امضا كردم تا زماني كه به طور رسمي ثبت شد حدود يك‌ ماه و نيم زمان وجود داشت كه در اين مدت من با اين تيم در اردو بودم.
کد خبر: ۶۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۲ 04 September 2009
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: فردا جلسه دوم انضباطي در فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد و در صورت نيامدن نماينده باشگاه راي غيابي صادر مي‌شود.

عباس آقايي در گفت و گو با فارس در مورد وضعيتش با باشگاه تراكتور سازي تبريز عنوان كرد: روز شنبه دومين جلسه انضباطي من با مسئولان اين باشگاه در فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد. در جلسه اول نماينده باشگاه نيامد و شريفي؛ رئيس كميته انضباطي گفت اگر در جلسه دوم هم مسئولان باشگاه تراكتورسازي حاضر نشوند به طور غيابي راي را صادر خواهد كرد.

وي در مورد اين كه چرا با باشگاه تراكتورسازي دچار مشكل شد اظهار داشت: من دوست داشتم در اين تيم بازي كنم. به همين دليل با اين باشگاه قرارداد امضا كردم و از زماني كه قرارداد داخلي امضا كردم تا زماني كه به طور رسمي ثبت شد حدود يك‌ ماه و نيم زمان وجود داشت كه در اين مدت من با اين تيم در اردو بودم.

آقايي ادامه داد: در آن زمان هيچ حرفي به من نزدند و مشكلي وجود نداشت اما 4 روز قبل از اولين مسابقه شرايط جديدشان را گفتند؛ اين كه اگر در هر مسابقه به ميدان بروي حقوق دريافت مي‌كني و... رفتار اين باشگاه با من نامردي محض بود. من نمي‌دانم چه كاري بايد انجام بدهم. اكثر تيم‌هاي ليگ برتري ديگر جاي خالي براي جذب بازيكن ندارند و من هم بلاتكليف هستم و ابتدا بايد وضعيتم با اين باشگاه مشخص شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار