بازدید 5861

هفته ششم لیگ انگلیس/جشنواره گل منچستر مقابل قهرمان

تیم فوتبال منچستریونایتد با یک پیروزی خانگی قاطع برابر لسترسیتی، به شکست‌های متوالی‌اش در لیگ برتر پایان داد.
کد خبر: ۶۲۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 24 September 2016
پس از دو شکست متوالی در هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر، تیم فوتبال منچستریونایتد امروز (شنبه) دل هوادارانش را با یک پیروزی دلچسب و پرگل برابر لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به‌دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، شیاطین سرخ که میزبان این بازی بودند، با ارائه یک بازی تهاجمی و تسلط بر توپ و میدان، قهرمان فصل گذشته را با نتیجه 4 بر یک شکست دادند و چهارمین پیروزی این فصل خود را در لیگ برتر کسب کردند.

در این دیدار که ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد برای اولین بار از ابتدای فصل کاپیتان تیمش وین رونی را نیمکت‌نشین کرد، کریس اسمالینگ در دقیقه 22 قفل دروازه‌ها را شکست و خوان ماتا 15 دقیقه بعد دومین گل شیاطین سرخ را به‌ثمر رساند.

پنج دقیقه به پایان نیمه اول مارکوس رشفورد اختلاف را برای شیاطین سرخ به سه گل افزایش داد، اما این پایان کار نبود، چرا که تنها دو دقیقه بعد پل پوگبا، هافبک فرانسوی من‌یونایتد تیمش را چهار گله کرد و اولین گل خود را در دومین دوره حضورش در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند تا پاسخ انتقادات گسترده‌ای را که از او به‌خاطر بازی‌های ضعیف قبلی‌اش صورت گرفته است، بدهد.

در دقیقه 60 دامارای گارای با یک شلیک از راه دور یکی از گل‌های خورده را برای تیم تحت هدایت کلودیو رانیری جبران کرد، اما گل او دردی از روباه‌ها دوا نکرد و آنها برای سومین بار در این فصل از لیگ برتر تن به شکست دادند.

با این نتیجه منچستریونایتد 12 امتیازی شد و موقتاً به رده سوم جدول صعود کرد. لسترسیتی هم با همان هفت امتیازی قبلی‌اش در رده دوازهم قرار گرفت.

در ادامه بازی‌‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس، امروز شش دیدار همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها منچسترسیتی میهمان سوانزی خواهد بود و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان هال‌سیتی است.

برنامه سایر بازی‌های امروز نیز به شرح زیر است:

بورنموث - اورتون
میدلزبورو - تاتنهام
استوک‌سیتی - وست‌‌برموویچ
ساندرلند - کریستال‌پالاس

در آخرین و حساس‌ترین بازی از هفته ششم لیگ برتر هم از ساعت 20 در دربی شهر لندن، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌‌های منچسترسیتی با 15 و اورتون با 13 امتیاز بالاتر از منچستریونایتد قرار دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان