بازدید 9302

پيشنهاد جديد استون براي مستند احمدی‌نژاد

از آنجائي كه علاقه مند بوديم تا تصويري واقعي از ايران به دنيا معرفي شود، به نيكلسون پيشنها كرديم تا شخصا در مورد ايران مستندي را تهيه كند كه ايشان نيز موافقت كرد و دو هفته قبل از انتخابات و پس از يكسال دوندگي سرانجام ويزاي ايشان صادر شد كه به جريانات انتخابات منتهي شد و چند روز قبل ايميلي از ايشان دريافت كردم كه حاوي پيشنهاد رسمي جديد اليور استون بود.
کد خبر: ۶۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۰ 04 September 2009
تهيه كننده ايراني پروژه مستند «محمود احمدي‌نژاد»، از ارائه پيشنهاد جديد «اليور استون» براي سفر به ايران و ساخت اين مستند خبر داد.

به گزارش فارس «محمدرضا اسلاملو» با اعلام اين مطلب افزود: بعد از اين كه در سال گذشته مقدمات حضور اليور استون در ايران و ساخت مستندي در مورد رئيس جمهور كشورمان فراهم نشد، خانم ميشله نيلكسون تهيه كننده آمريكايي اين مستند از ارائه پيشنهاد جديد اين كارگردان خبر داده است.

وي افزود: سال گذشته در مقطعي كه اين پيشنهاد ارائه شد از آن استقبال كرديم اما به دلايل گوناگون شرايط حضور اليور استون در ايران فراهم نشد كه از آنجائي كه علاقه مند بوديم تا تصويري واقعي از ايران به دنيا معرفي شود، به نيكلسون پيشنها كرديم تا شخصا در مورد ايران مستندي را تهيه كند كه ايشان نيز موافقت كرد و دو هفته قبل از انتخابات و پس از يكسال دوندگي سرانجام ويزاي ايشان صادر شد كه به جريانات انتخابات منتهي شد و چند روز قبل ايميلي از ايشان دريافت كردم كه حاوي پيشنهاد رسمي جديد اليور استون بود.

اسلاملو خاطر نشان كرد: بر طبق ايميل ارسالي خانم نيكلسون، اليور استون قرار است به آمريكاي جنوبي سفري را داشته باشد و در طي اين سفري دو مستند را يكي در مود هوگو چاوز و يكي را در مورد يكي ديگر از رهبران آمريكاي جنوبي بسازد و به همين دليل ابراز تمايل كرده است با پايان اين كار به ايران بيايد و در مورد رئيس جمهور ايران نيز مستندي را كه سال گذشته طرحش ارائه شده بود بسازد.

تهيه كننده ايراني پروژه مستند «احمدي نژاد» در خاتمه اظهار داشت: از نظر ما حضور اليور استون در ايران بلامانع است چرا كه سبب مي‌شود مردم جهان به شناخت دقيق و حقيقي از كشورمان، رئيس جمهور و مردم ايران برسند اما در اين زمينه وزارت ارشاد تصميم گيرنده است و منتظر هستيم تا تيم جديد وزارت ارشاد در معاونت سينمايي مستقر و مجوز ساخت اين مستند را صادر كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر