بازدید 5152

کشف ۳۸۰ کیلوگرم حشیش

کد خبر: ۶۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 24 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف ۳۸۰ کیلوگرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار و توقیف یک دستگاه تویوتا در درگیری مسلحانه خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ علیرضا یوسفی در تشریح جزئیات این درگیری مسلحانه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، بلافاصله ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با استفاده از اطلاعات به دست آمده، منطقه مورد نظر قاچاقچیان را به صورت کامل محاصره کرده بودند، افزود: قاچاقچیان به محض دیدن ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنها کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه و زمینگیر شدند.
 
سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه در بازرسی ماموران از محل حادثه مقدار ۳۸۰ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای داخل کیسه‌های برنج جاسازی شده بود کشف شد، افزود: یکی از قاچاقچیان در درگیری دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: شناسایی و دستگیری این باند بر اساس اطلاعات مردمی صورت گرفته، لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه رفتار مشکوک بلافاصله مراتب را به ۱۱۰ اعلام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار