بازدید 26461
۳
بازتاب

اعتراف‌جنجالی‌ستاره‌فعلی‌استقلال:پرسپولیسی‌ام!+فیلم

مدافع فعلی و جوان تیم فوتبال استقلال که این روزها به ستاره خط دفاع این تیم تبدیل شده است در برنامه پرطرفدار چند سال گذشته 90 به صراحت گفت که طرفدار پرسپولیس است. این بازیکن قرار است طی چند روز آینده با آبی ها چهارسال تمدید کند
کد خبر: ۶۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 23 September 2016
مجید حسینی چند سال پیش رسما اعلام کرد به تیم فوتبال پرسپولیس علاقه دارد.
به گزارش تابناک ورزشی، مجید حسینی مدافع تیم استقلال که منصوریان همین چند روز پیش خبر از تمدید قرارداد 4 ساله وی داده بود چند سال پیش در برنامه 90 رسما اعلام کرد طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس است!
حسینی که هرگز تصور نمی کرد روزی در تیم رقیب پرسپولیس بازی کند شاید حالا از این گفته خود خیلی پشیمان باشد.
جالب این است که حسینی امسال در مهمترین بازی خود در لیگ برتر بعد از اشتباه فاحش مقابل ماشین سازی مقابل پرسپولیس به میدان رفت.
فیلم اظهارات وی را در زیر ببینید:

تعداد بازدید : 669

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
براش به عنوان یه پرسپولیسی، آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
پیداست که ابروباد ومه وخورشید وداور وفدراسیون وسایت ها وروزنامه همه بسیج شدن امسال قرمزا جام بگیرن..از انجام هیچ روشی برای تحقیر، فشارروانی، تبلیعات، شانتاژ برای سرکوب وتضعیف رقبا دریغ ندارن...خداکنه به نتیجه نرسین
بعضی وقتها اخلاق و اموزشهای اعتقادی و توسعه فرهنگی که ریشه در تاریخمان دارد را فقط برای فروش رزنامه ای و یا جلب یشتر افراد به سایت خبریمان فراموش می کنیم حتی اگر به قیمت نابود شدن استعداد جوانی باشد که بعد از سالها زحمت الان فرصت نشو و نما پیدا کرده ، جوانان برومند ما در استقلال یا پرسپولیس تلاش می کنند که شادی و بهجت را بین مردم که امکانات تفریح کمتری دارند ببرند .انسان کلا کی استاتیک بوده که این جوان بعد از طی دوران نوجوانی باشد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها