بازدید 1675
لشگري:

به زور آمپول و مسكن كشتي گرفتم

اگر مصدوم نمي‌شدم هيچ مشكلي براي مبارزه با ميرزايي نداشتم. كار من كشتي ‌گرفتن است و وقتي كادر فني تيم مسابقه انتخابي را براي من و ميرزايي در نظر گرفت، بايد به آن احترام مي‌گذاشتم.
کد خبر: ۶۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۸ 04 September 2009
مدعي وزن 84 كيلوي كشتي آزاد گفت: به دليل شكستگي دنده، به زور آمپول و مسكن با جمال ميرزايي كشتي گرفتم.

احسان لشگري در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بعد از تورنمنت زيلكوفسكي لهستان دچار شكستگي دنده شدم، به طوري كه در حين آسيب‌ديدگي حتي نمي‌توانستم نفس بكشم. در فاصله زماني كه تا انتخابي روز دهم شهريور داشتم، فقط دويدم و تمرين كشتي انجام ندادم. در واقع به زور آمپول و مسكن روي تشك رفتم.

وي تاكيد كرد: اگر مصدوم نمي‌شدم هيچ مشكلي براي مبارزه با ميرزايي نداشتم. كار من كشتي ‌گرفتن است و وقتي كادر فني تيم مسابقه انتخابي را براي من و ميرزايي در نظر گرفت، بايد به آن احترام مي‌گذاشتم.

اين كشتي‌گير قزويني كه در ماه‌هاي اخير سه مدال طلا در تورنمنت‌هاي بين‌المللي به دست آورده، در مورد حضورش در اردوي تيم ملي خاطرنشان ساخت: دوست دارم در آماده‌سازي ملي‌پوش وزن 84 كيلو در مسابقات جهاني نقشي داشته باشم؛ اما نمي‌دانم از نظر روحي شرايطم طوري خواهد بود كه دوباره به اردو بروم يا خير. با اين وجود تلاشم را به كار مي‌بندم كه با توجه به توصيه كادر فني، از شنبه در تمرينات حاضر شوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار