بازدید 1847

ذوالفقارنسب: جاي خالي صنعت نفت در ليگ برتر احساس مي‌شود

صنعت نفت تيمي با سابقه و معتبر است و امكانات خوبي هم در اختيار دارد اما به نظر من با اين شرايط جايگاه صنعت نفت در ليگ برتر خالي است و به جرات مي‌توان گفت اين تيم مي‌تواند يكي از تيم‌هاي شاخص ليگ برتر فوتبال باشد.
کد خبر: ۶۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۴ 04 September 2009
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با سابقه درخشان تيم نفت، جاي اين تيم در ليگ برتر ايران خالي است.

بيژن ذوالفقارنسب در گفت و‌گو با فارس، درباره وضعيت تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرايط تيم خوب است و در حال گذراندن دوران آماده‌سازي هستيم. براي آماده‌سازي بيشتر بازيكنان، اردوي از ديروز به مدت يك هفته در آبادان برگزار كرديم. بعد از آن اردوي 6 روزه‌اي در كردان كرج برپا مي‌كنيم و چند بازي تداركاتي خواهيم داشت.

وي درباره جذب بازيكن گفت: باشگاه صنعت نفت تنها به يك مهاجم ايراني يا خارجي نياز دارد كه با جذب آن خريدهاي باشگاه تكميل مي‌شود.

اين مربي در مورد هدف صنعت نفت در ليگ دسته اول تاكيد كرد: صنعت نفت تيمي با سابقه و معتبر است و امكانات خوبي هم در اختيار دارد اما به نظر من با اين شرايط جايگاه صنعت نفت در ليگ برتر خالي است و به جرات مي‌توان گفت اين تيم مي‌تواند يكي از تيم‌هاي شاخص ليگ برتر فوتبال باشد.

ذوالفقارنسب يادآور شد: صنعت نفت با حضور هواداران پرشور و سابقه درخشان بايد براي حضور در ليگ برتر فعاليت كند و اگر غير از اين باشد درست نيست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار