بازدید 2142

خداداد برای گوانگ‏ژو وعده داد

مصدوميتم برطرف شده ولي اگر با اين شرايط عازم مسابقات جهاني دانمارك شوم با توجه به سنگين بودن مسابقات از لحاظ كمي و كيفي نمي توانم مثمر ثمر كادر فني تيم ملي باشم. وي خاطرنشان کرد: ملاك فقط صرف عضويت در تيم ملي نيست، بلكه كسب افتخار در مسابقات جهاني مهم است كه بايد جواب اعتماد مربيان را بدهم اگر نتوانم در دانمارك نشاني كسب كنم شرمنده مردم و مربيان مي شوم.
کد خبر: ۶۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۰ 03 September 2009
بهزاد خداداد طی گفت وگوی با ایلنا اظهار داشت: كادر فني تيم ملي خواستار حضورم در مسابقات جهاني است، اما با شرايطي كه دارم خود را براي مسابقات آسيايي آماده مي كنم.

قهرمان وزن دوم تكواندو گفت: تصميم گرفتم با انجام تمرینات ویژه خود را براي بازي هاي آسيايي گوانگجو و مسابقات آينده آماده كنم تا از حيثيت واعتبارخود و تيم ملي به طور مناسبي دفاع كنم.
به گزارش ایلنا، بهزاد خدادادطی گفت وگوی ضمن بیان مطلب فوق افزود : كادر فني تيم ملي خواستار حضورم در مسابقات جهاني است، اما با شرايطي كه دارم خود را براي مسابقات آسيايي آماده مي كنم.

خداداد گفت: كادر فني تيم ملي با صحبت هايي كه داشت خواستار حضورم در مسابقات جهاني است اما تصميم گرفتم خود را براي بازي هاي آسيايي گوانگجو و مسابقات آينده آماده كنم تا از حيثيت و اعتبار خود و تيم ملي به طور مناسبي دفاع كنم.

وی افزود: تمرينات تيم ملي به خوبي در حال برگزاري است وتمام تكواندو كاران جوان و با تجربه انگيزه زيادي در تمرينات دارند وخود را آماده حضور در مسابقات جهاني مي كنند و با تجربه هاي تيم به فكرحفظ عناوين خود در گذشته هستند.

قهرمان وزن دوم تكواندوتصریح کرد: كادر فني تيم ملي شبانه روز در كنار ساير تكواندو كاران هستند و تلاش زيادي در تمرينات مي كنند اميدوارم تكواندو كاران با كسب نتايج خوب در مسابقات جهاني زحمات مربيان جبران كنند.

خداداد گفت: مصدوميتم برطرف شده ولي اگر با اين شرايط عازم مسابقات جهاني دانمارك شوم با توجه به سنگين بودن مسابقات از لحاظ كمي و كيفي نمي توانم مثمر ثمر كادر فني تيم ملي باشم.
وي خاطرنشان کرد: ملاك فقط صرف عضويت در تيم ملي نيست، بلكه كسب افتخار در مسابقات جهاني مهم است كه بايد جواب اعتماد مربيان را بدهم اگر نتوانم در دانمارك نشاني كسب كنم شرمنده مردم و مربيان مي شوم.

خداداد ادامه داد: در حال حاضر مربيان تيم ملي حين برگزاري تمرينات تيم ملي در حال انتخاب تركيب اصلي تيم ملي هستند.

رقابت‌هاي جهاني تكواندو از22 مهرماه به مدت 5 روز در كپنهاك دانمارك برگزار مي‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان