بازدید 2005

درودگر جواب شمس را داد: در دوره دادگان پاي فوتبالي‌ها به فدراسيون باز شد

مرتضوي، پهلوان و نوآموز هر سه در يك برهه زماني رياست فدراسيون فوتبال را بر عهده داشتند و در دوره رياست دادگان در پست هاي مختلف خدمت مي كردند نمي دانم چه كسي از برخورد بد دادگان با فوتبالي ها سخن گفته است بااين حال اين موضوع واقعيت ندارد.
کد خبر: ۶۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴ 03 September 2009
رئيس اسبق كميته فوتسال كشورمان گفت:‌زماني كه دادگان رياست فدراسيون را به دست گرفت پاي فوتبالي ها به فدراسيون باز شد.

صادق درودگر در گفت و گو با ايپنا خاطر نشان كرد:‌ دادگان در دوره حضورش در فدراسيون فوتبالي تمام اهالي اين رشته را به فدراسيون دعوت كرد ضمن اينكه تنها در دوره حضور وي بود كه سه رئيس اسبق فدراسيون هر كدام در يك پست مديريتي خدمت مي كرد.

وي تصريح كرد: مرتضوي، پهلوان و نوآموز هر سه در يك برهه زماني رياست فدراسيون فوتبال را بر عهده داشتند و در دوره رياست دادگان در پست هاي مختلف خدمت مي كردند نمي دانم چه كسي از برخورد بد دادگان با فوتبالي ها سخن گفته است بااين حال اين موضوع واقعيت ندارد.

وي درادامه افزود:‌دوره دادگان مسئوليت‌هاي فدراسيون به عهده افراد تحصيل كرده، نخبگان فوتبالي و كارشناسان ورزشي بود افرادي چون معيني، غياثي، روشن، شاهرخي و فركي كه هر يك از ارزشمندترين چهره‌هاي ورزشي كشورمان بودند در فدراسيون ورزش فوتبال مشغول به كار بودند.

درودگر با اشاره به تشكيل كميته پيشكسوتان در دوره دادگان اظهار داشت: دكتر دادگان براي پيشكسوتان ارج و قرب فراواني قائل بود، او پايه گذار اين كميته در فدراسيون است پس تصور نمي كنم بي مهري به پيشكسوتان در زمان حضور وي واقعيت داشته باشد.

رئيس اسبق كميته فوتسال با اشاره به حضور تيم هاي پرقدرت فوتبال در دوره رياست دادگان عنوان كرد: زماني كه به عنوان رئيس كميته فوتسال خدمت مي كردم بارها تيم‌هاي برزيل، اسپانيا و ايتاليا به كشورمان سفر كردند حضور اين تيم ها زماني بود كه ايران فوتسالش تا اين اندازه پيشرفت نكرده بود بي انصافي است كسي زحمات ما را فراموش كرده باشد.

وي در پايان عنوان كرد:‌نتايج تيم ملي فوتبال و فوتبال يك شب بهبود پيدا نكرده، و ماحصل زحمات مديران گذشته نيز بوده است ضمن اينكه منكر زحمات ترابيان و كفاشيان نمي شوم اما نبايد فراموش كنيم كه پخش مستقيم رقابت هاي ليگ فوتسال در دوره دادگان و بنده صورت گرفت و 30 سابقه در سال 84 به طور زنده از شبكه سه پخش مي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس