بازدید 6546

مرگ دلخراش۲برادردر زیرکامیون

کد خبر: ۶۲۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 19 September 2016
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون ایسوزو در سه راهی ازندریان ملایر، ۲ نفر سرنشین این خودرو از وسیله نقلیه به بیرون پرت شده و در زیر کامیون جان باختند.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: یک دستگاه کامیون ایسوزو که حامل خشکبار از استانهای جنوبی به سمت شمال کشور بود ساعت ۱۵ روز (شنبه) در ۵۰۰ متری پل ازندریان واژگون شد.
 
وی اضافه کرد: هر ۲ سرنشین این وسیله نقلیه که برادر هستند در این سانحه رانندگی از وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و کامیون بر روی آنها سقوط کرده و آنها در دم جان باختند.
 
وی تاکید کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته ۲ سرنشین این خودرو از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و این امر عامل مرگ آنها شده است.
 
رئیس پلیس راه همدان گفت: بسیاری از رانندگان تنها با نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه و یا مشاهده ماموران پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کنند.
 
سرهنگ عزیزی افزود: این درحالی است که بستن کمربند ایمنی تنها به‌خاطر حفظ جان افراد بوده و در بسیاری از سوانح جاده‌ای بعلت نبستن کمربند ایمنی خانواده‌ها داغدار شده اند.
 
وی اظهار کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلف رانندگی، بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودروهایی که در جاده‌های برون شهری تردد دارند الزامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان