بازدید 8504
۶

آخرین وضعیت پرونده سرکرده گروه عرفان حلقه

یکی از وکلای مدافع محمدعلی طاهری گفت: در حال حاضر پرونده موکلم از دیوان عالی کشور به دادگاه انقلاب برگشته است و ما منتظریم که شعبه 26 دادگاه انقلاب با سه قاضی مجرب به پرونده رسیدگی کند.
کد خبر: ۶۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 17 September 2016
یکی از وکلای مدافع محمدعلی طاهری گفت: در حال حاضر پرونده موکلم از دیوان عالی کشور به دادگاه انقلاب برگشته است و ما منتظریم که شعبه 26 دادگاه انقلاب با سه قاضی مجرب به پرونده رسیدگی کند.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری - سرکرده‌ گروه عرفان حلقه - گفت: موکلم از سال 89 در زندان به‌سر می‌برد. ما تقاضا دادیم قرار بازداشت موکلم به قرار وثیقه تبدیل شود که متاسفانه با درخواست ما موافقت نشد و مجددا قرار بازداشت برای موکلم تمدید شد.

بر اساس این گزارش،‌ سعید خلیلی یکی از وکلای مدافع‌ محمدعلی طاهری 29 آذر سال 94 از نقض حکم اعدام موکلش در شعبه 33 دیوان عالی کشور و ارجاع پرونده جهت رسیدگی مجدد به شعبه 26 دادگاه انقلاب خبر داده بود.

وی افزود: همانطور که انتظار می‌رفت قضات محترم دیوان عالی با دقت و ظرافت به دلایل و استدلالات ما در بی‌اعتباری حکم توجه کرده و رای دادگاه بدوی را به لحاظ وجود ایراداتی موجه و قابل تایید ندانسته‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری مورخ 29 شهریور ماه سال 94 در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت پرونده محمدعلی طاهری سرکرده‌ گروه عرفان حلقه گفته بود: حکم صادره برای محمدعلی طاهری مورد اعتراض قرار گرفت و اکنون پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

علیزاده طباطبایی در ادامه درباره پرونده مهدی هاشمی و شایعات مطروحه در فضای مجازی مبنی بر فرار مهدی هاشمی از زندان، گفت: موکلم همچنان در زندان است و اخیرا هم به مرخصی نیامده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
آقای طاهری متاسفانه با برگزاری چنین کلاسهایی برای عموم بدون در نظر گرفتن شرایط دانش طلب باعث ایجاد انحراف و مشکلات عدیده در مریدانش شدند/ اگر ایشان حق هم گفته نباید با هر غیر ذی صلاحی چنین مطالبی رد و بدل میشد/تابناک رسم عادت چند ساله نظر میدهیم ولی نمی دانم چرا نمایش نمی دهید در صورتیکه نه سیاسی و نه توهین است فکرکنم دیگه وقت برای مطالعه نظرات نمی گذارید در صورتیکه فرق رسانه مجازی با روزنامه همین تعامل دوطرف است/ سایت ایران جیب را ببینید نظرات خوب و بد کمتر از نیم ساعت نمایش داده میشود/
امیدوارم این نابغه ایرانی هر چه زودتر آزاد شوند
خیلی ها در ارتباط با عرفان حلقه مجددا به دین پایبند شده و امید دوباره به دین و آئین پیدا کرده اند. امید به زندگی در آنان بیشتر شده و احساس نوع دوستی و کمک به انسان بعنوان اشرف مخلوقات صد چندان گردیده است. آیا با کسی که مردم را به یکتا پرستی و انسان دوستی هدایت مینماید را بایداینگونه بازداشت و حکم اعدام صادر کرد؟
جالب است مسئولینی که فیشهای حقوقی نجومی و یا اختلاسهای هزاران میلیاردی در پرونده دارند و در این مملکت راست راست راه میروند و اسامی آنها هنوز با حروف الفبا اعلام میگردد و خون ملت را در شیشه کرده اند و چه خانواده هائی که بعلت همین حق خوریهای آنان به نابودی کشانده شده است در حالیکه این انسان وارسته بدلیل اعتقادات خدا پسندانه در زندان است در حالیکه آزارش حتی به مورچه هم نرسیده است.
متاسفانه عرفان کاذبی که تلفیق اوشو و ریک با عقاید صهیونیست و کاتولیک باشه و در پوشش تشیع بخواد به خورد بچه شیعه ها داده بشه چیزی جز پستی به بار نمیاره .
این پرونده سرشار از خرابکاری های و مفاسد بزرگ این آدم هست .
عمیقا از قضات گرانقدر می خواهم تا به جوانان این مرز و بوم رحم نمایند و از خدا بترسند و با اعدام این جرثومه فساد و این ابداع کننده خانه های فساد و کثافت خانه های عرفان کاذب جامعه را از توسعه فساد نجات دهند
شما از روی ادبیات مخالفین هم میتوانید نحوه قضاوت اولیه را تشخیص دهید .
کاشکی آقای طاهری از ابتدا اصلا وارد حوزه دفاع ازوابستگی دیدگاههای عرفانی خود با دین نمیشد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل