بازدید 5533

كشف ۱۴۸کيلو ترياک

کد خبر: ۶۲۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 17 September 2016
فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت از کشف ۱۴۸ کيلوگرم ترياك در عمليات پليس اين شهرستان خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ ماشاا... ملائي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران انتظامي شهرستان جيرفت با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي دريافتند فردي قصد انتقال مواد مخدر از شهرهاي مرزي به مرکز کشور را دارد و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وي افزود: با تشکيل اکيپ گشت ويژه و اعزام به مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان از جمله محور اسفندقه -بافت و اشراف اطلاعاتي کامل بر منطقه پس از مدتي اکيپ اعزامي به يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
 
ملائي اظهار داشت: در بازرسي‌هاي به عمل آمده از خودروي پژو ۴۰۵ مقدار ۱۴۸ کيلو و ۲۳۵ گرم ترياک که به صورت ماهرانه جاسازي شده بود، کشف شد.
 
وي در ادامه افزود: پليس با تمام توان در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش مي‌كند اما اين يك واقعيت است که مبارزه و پيشگيري از گسترش اعتياد در جامعه وظيفه يک سازمان نيست بلکه همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها بايد در کنار يکديگر در اين زمينه گام بردارند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در پايان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعي اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجار شکنان در هيچ نقطه‌اي احساس آرامش کنند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس